پس از 9 سال از ساخت، تلويزيون «پشت‌كنكوري‌ها»ي پريسا بخت‌آور را پخش مي‌كند

سريال «پشت كنكوري‌ها» بعد از گذشت 9 سال از ساخت آن، هر روز از شبكه تهران پخش مي‌شود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، شبکه تهران مجموعه تلويزيوني «پشت کنکوري‌ها» را به کارگرداني پريسا بخت‌آور، به نويسندگي محمدرضا فاضلي و بازنويسي اصغر فرهادي براي ماه رمضان سال 81 تهيه کرد. در اين مجموعه رضا داودنژاد، برزو ارجمند، رامين ناصر نصير، علي عباس صادقي، محمدرضا رضايي، سيما گرجستاني، محمدرضا نوروز، محسن قاضي مرادي، رضا بنفشه‌خواه و مريم اميرجلالي به ايفاي نقش پرداختند.

روابط عمومي شبكه تهران گزارش داد:‌ داستان اين مجموعه درباره پنج جوان پشت کنکوري‌ است که در خانه‌اي متروک مشغول به درس خواندن هستند. اين مجموعه که دومين تجربه کارگرداني پريسا بخت‌آور بود و سال قبل از آن هم مجموعه «يادداشت‌هاي کودکي» را براي ماه رمضان شبکه تهران ساخته بود.

زماني که بخت‌آور «يادداشت‌هاي کودکي» را ساخت، اصغر فرهادي به عنوان مشاور کارگردان بود و همه ساخت اين مجموعه را به او نسبت داده بودند. به همين دليل در مجموعه «پشت کنکوري‌ها» طي گفت‌وگوهايي که با رسانه‌ها داشت، اعلام کرد هيچ نقشي در مجموعه «پشت کنکوري‌ها» ندارد و فقط فيلمنامه را قبل از شروع تصويربرداري بازنويسي کرده است.

مجموعه «پشت کنکوري‌ها» جزو مجموعه‌هاي پرمخاطب سال 81 شد. اين مجموعه در لوکيشن «داستان يک شهر» و «يادداشت‌هاي کودکي» تصويربرداري شده است.

بر اساس اين گزارش ايسنا، پخش «پشت كنكوري‌ها» از يكشنبه ـ 14 فروردين ماه ـ آغاز شده و اين سريال هر شب ساعت 13 و 20 دقيقه روي آنتن مي‌رود.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9001-03939
  • خبرنگار :