اوپن جهانی جوانان- مومبای هند

تنیس‌ روی میز اوپن جوانان جهان/ صعود امیری نیا به مرحله حذفی

سروش امیری نیا نماینده تنیس روی میز ایران در رقابت های اوپن جهانی هند با کسب سومین پیروزی خود بعنوان نفر اول گروه به مرحله حذفی راه یافت.

سروش امیری نیا نماینده تنیس روی میز ایران در رقابت های اوپن جهانی هند با کسب سومین پیروزی خود بعنوان نفر اول گروه به مرحله حذفی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در دور مرحله گروهی رقابت های تنیس روی میز اوپن جهانی جوانان که به میزبانی هند در حال برگزاری است، سروش امیری نیا با هدایت محسن شیشه گرها در گروه چهارم و در دومین بازی خود 3 بر 2 از سد آرجون قوش از هند عبور کرد. او در این مسابقه گیم های اول و دوم را 11 – 7 ، 11 – 9 برد و در گیم پنجم نیز 11 – 6 به پیروزی رسید. امیری نیا گیم های سوم و چهارم را 11 – 8 و 11 – 7 واگذار کرد.

در سومین دیدار، نماینده تنیس روی میز ایران در دور سوم مرحله گروهی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 سانیش امبیکار هندی را نیز شکست دهد تا با سه برد بعنوان نفر اول گروه چهار، مقتدرانه به مرحله حذفی راه یابد.

امیری نیا در گیم های اول ( 11 – 6 ) سوم ( 12 – 10 ) و پنجم ( 11 – 6 ) مقابل حریف هندی به برتری دست یافت و گیم های دوم ( 11 – 9 ) و چهارم را ( 11 – 13 ) واگذار کرد.

این ملی پوش با رنکینگ 307 جوانان جهان در مرحله دوم و در جدول حذفی مسابقات فردا ساعت 9:30 صبح به مصاف لالرین پیولا از هند با رده جهانی 367 می رود و در صورت پیروزی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی، با یک بازیکن دیگر از هند مسابقه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ مهر ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92072716571
  • خبرنگار :