مدیرعامل بانک ملی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

سیاست‌های بانک ملی در راستای اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید، در منزل آیت‌الله نوری همدانی حضور یافت و با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید، در منزل آیت‌الله نوری همدانی حضور یافت و با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار با ارایه گزارشی از وضعیت نظام بانکی، گفت: بانک‌ها بالغ بر 87 درصد تامین مالی اقتصاد کشور را بر عهده دارند و ناگزیر باید در طرح‌های بزرگ حضور یابند تا آن طرح‌ها تحقق یابد.

همتی حجم انتظارات از سیستم بانکی را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: بانک‌ها باید مورد حمایت قرار گیرند تا اقتصاد به حرکت درآید البته دولت هم به‌طور جدی این موضوع را در دستور کار قرار داده است .

وی در ادامه گفت: با اجرایی شدن برجام شرایط خوبی برای بانک‌ها ایجاد شده و تغییرات زیادی در این چند ماه اخیر در فعالیت‌های بین‌المللی بانک‌ها به‌وجود آمده است. در اثر تلاش‌های صورت گرفته و رفع تحریم‌ها، جایگاه این بانک همانند گذشته ارتقاء یافته و آن اعتمادی که قبلا مردم به این بانک داشتند افزایش یافته است و این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک کشور از نظر منابع و امکانات با تمام توان در حال ارایه خدمات به مردم کشور است.

همتی تصریح کرد: بانک ملی ایران سیاست‌های خود در سال جاری را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، صادرات و اشتغال تنظیم کرده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95022214091
  • خبرنگار : 90136