جلوگیری از تبلیغات برندهای خارجی غیر مجاز

کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات اسلامی طی تفاهم‌نامه‌ای، مصوب کردند که از تبلیغات برندهای خارجی غیرمجاز جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ای با حضور مسوولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد نام‌های غیرمجاز داخلی و خارجی مشخص و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در این حوزه ساماندهی شود.

 در این جلسه بنا شد، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیرمجاز در حوزه پوشاک را به دفتر تبلیغات اعلام و درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی کند.

همچنین مقرر شد دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسخه‌ای از آگهی‌نامه‌های تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.

از دیگر مصوبات این نشست، بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از طریق کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم انجام شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 95031714202
  • خبرنگار : 71503