پخش سریال خارجی «پلیس مخفی» از شبکه یک

سریال خارجی «پلیس مخفی» با نام اصلی "PLAYED" چهارشنبه (۲۳ تیر ماه) به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال «پلیس مخفی» به کارگردانی گرگ نلسون (Greg nelson) محصول سال ۲۰۱۳ کشور کانادا است. این مجموعه در ژانر درام پلیسی، در هفت قسمت ۴۸ دقیقه‌ای، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۲۰ پخش می‌شود که اولین قسمت آن فردا (۲۳ تیر ماه) راهی آنتن می‌شود.

داستان این سریال درباره یک واحد تحقیق مخفی پلیس کانادا به نام CIU است که کارآگاهانی که در این واحد مشغول هستند، برای نفوذ به دنیای مجرمان و خلافکاران، در عملیات‌های گوناگون خود را به عنوان وکیل، جانی، خلافکار، فروشنده مواد مخدر و ... معرفی می‌کنند تا با جمع‌آوری مدرک، مجرمان را دستگیر کنند و تحویل قانون دهند.

لیزا ماکوس، وینسنت والش، سندرا وست، دوان مورفی، آدام باچر و آرون آبرامز از بازیگران سریال «پلیس مخفی» هستند. این سریال از شبکه CTV - بزرگترین شبکه تلویزیونی خصوصی کانادا - پخش شده است.

«شروین قطعه‌ای» مدیر دوبلاژ این سریال پلیسی است و شیلا آژیر، محمود اسماعیلیان، شوکت حجت، امیر حکیمی، جمیله رستگاران، علی اصغر رضایی‌نیک، فریبا رمضان‌پور، حسین سرآبادانی، بیژن علی‌محمدی، شروین قطعه‌ای، شهروز ملک‌آرایی، امیر منوچهری، حسین نورعلی و نازنین یاری صداپیشگان این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95040112224
  • خبرنگار :