پلیس فرانسه ۴۰۰۰ مهاجر را از کمپ بیرون راند

مقامات فرانسوی نزدیک به ۴۰۰۰ نفر را از بزرگترین کمپ مهاجران در پاریس بیرون رانده و تاکید کرده که آنان باید از سرپناه مناسب و مواد غذایی برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، در عملیاتی که پیش از طلوع خورشید انجام گرفت نیروهای پلیس فرانسه چادرها و پناهگاه‌های کارتنی که در محوطه‌ای ۱۰۰۰ متری قرار گرفته بودند جمع کردند. همچنین تعداد ۸۰ اتوبوس مردان، زنان، کودکان و گروه‌هایی از مهاجران کوچک تنها و بی‌سرپرست را از منطقه دور کردند.

این عملیات به طور مشترک توسط مقامات کشوری و شهر پاریس انجام گرفت. به گفته مقامات، خانواده‌ها و افراد آسیب‌پذیر باید در پایتخت و اطراف آن اسکان داده شوند و مردان مهاجر به مراکز پذیرش مهاجر در اطراف فرانسه مراجعه کنند.

به گزارش روزنامه گاردین، "آن هیدالگو" شهردار پاریس پیش از جمع آوری کمپ "استالینگراد" گفت: نمی‌توان وجود چنین کمپی را در شهر پاریس پذیرفت.

همچنین زندگی افراد در چنین فضای آلوده و نامطلوبی قابل قبول نیست. این مهاجران به مکان مناسبی برای خوابیدن نیاز دارند. چگونه مهاجران و پناهجویان می‌توانند در مورد آینده‌شان فکر کنند در حالیکه از مکان مناسبی برای خوابیدن و از مواد غذایی نیز محروم هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 95081510024
  • خبرنگار : 71432