تغییر هویت بصری و گرافیک شبکه چهار + تصاویر

همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از گرافیک جدید شبکه چهار سیما رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، گرافیک تلویزیونی شبکه چهار سیما از ۲۲ بهمن با تغییراتی محسوس در کاربرد، رنگ، فرم و تکنیک‌های اجرا به روی آنتن می‌رود.

هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المان‌های کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی است.

عباس محبوب، مسؤول طراحی گرافیک جدید شبکه چهار گفت: با توجه به هویت شبکه چهار و رسالت شبکه سعی شده در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزه‌ای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ما می باشد استفاده کردیم.

وی افزود: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزه‌ای - طلایی تغییر دادیم.

محبوب گفت: ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است، مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد.

وی ادامه داد: برای زیرنویس‌های شبکه نیز از یک متریال شیشه‌ای فیروزه‌ای که درخشندگی خوبی دارد استفاده شده است.

هویت بصری شبکه چهار شامل پکیج گرافیک، بازطراحی لوگو و ... است و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری از جمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95111913347
  • خبرنگار :