نماینده آستانه اشرفیه:

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از هر سال بود

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما نسبت به وقایع روز آگاه، هوشیار و حساس هستند لذا امسال مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از هر سال بود.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز قدس فقط متعلق به ایران و مسلمانان نیست بلکه این بنایی که امام(ره) گذاشت براین اساس متعلق به آحاد جامعه و همه آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: برنامه روز قدس از فضای مسلمانان خارج شده و ما می‌بینیم که در قلب اروپا یا در مرکز زایش رژیم غیر مشروع صهیونیستی مثل انگلیس، همه ادیان و حتی یهودیان در فضای ضد صهیونیستی تحت عنوان روز قدس مشارکت می‌کنند.  

قربانی گفت: مشارکت در راهپیمایی روز قدس امسال باتوجه به فضای گسترش تکفیری‌ها در دنیا و حملاتی که در کشور ما انجام دادند، بسیار بالا بود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با یادآوری حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، گفت: سپاه با حمله موشکی خود سیلی محکمی به تروریست‌ها که حمله تروریستی به مرقد امام(ره) و مجلس را برنامه ریزی کرده بودند، زد که مورد استقبال افکار عمومی قرار گرفت و جای تشکر و قدردانی دارد.

قربانی ادامه داد: امروز بداخلاقی‌ها و خیانت‌هایی را شاهد هستیم که نظام سلطه علیه اقتدار و صلابت ایران با محوریت آمریکا انجام می‌دهد و علی‌رغم همه تعهدات‌شان در برجام که مقرر شده بود هیچگونه تحریمی ایجاد نکنند، می‌بینیم سنای آمریکا با کمال وقاحت و بی شرمی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران تصویب می‌کند که این نشان می‌دهد تفکرات آمریکا همواره دشمنی با ایران است و ملت ما در چنین شرایطی با حضور با صلابت خود پاسخ محکمی به استکبار داد. 

انتهای پیام
  • شنبه/ ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96040300831
  • خبرنگار :

برچسب‌ها