استاندار سمنان خبر داد:

تملک 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک‌ها

استاندار سمنان از تملک 76 واحد تولیدی این استان توسط بانک ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد رضا خباز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: 76 واحد تولیدی استان سمنان توسط بانک تملک شده بود که 22 واحد به خود آنها برگردانده شد و بانکها مصمم هستند 54 واحد باقیمانده را به صاحبان املاک عودت دهند.

وی همچنین از پرداخت 4300 میلیارد ریال تسهیلات واحدهای تولیدی استان سمنان در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته 780 واحد تولیدی استان بیش از 4300 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که این رقم در سال جدید افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل بانک پارسیان کشور و رئیس کانون بانکهای خصوصی ایران  نیز در این جلسه گفت: با ساماندهی بازار غیرمتشکل توسط دولت، بازار به ثبات نسبی رسید.

دکتر پرویزیان افزود: شبکه بانکی کشور بر اساس رهنمودها و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف سازی و برقراری نظم مالی کشور، فعالیتهای خود را آغاز کرده و مهمترین اتفاق در 2-3 سال اخیر آرامشی است که در بازار پولی کشور برقرار شده است.

وی اضافه کرد: این مسأله برای صاحبان کسب و کار و اشتغال اهمیت بسیاری دارد زیرا در این شرایط می‌توانند رویدادها و نوسانات بازار را پیش بینی نمایند. و ما در سالهای اخیر با سیاستهای خوبی که در کشور اعمال شده به پایداری خوبی رسیده ایم.

رئیس کانون بانکهای خصوصی ایران ادامه داد: مقررات بانکی، سختی و پیچیدگی خاصی دارد و امیدواریم با لایحه ای که دولت تهیه و ارسال کرده، بتواند فرآیندهای دسترسی را ساده تر و هزینه های مشتریان را کاهش دهد.

پرویزیان اظهار کرد: استان سمنان از لحاظ ظرفیتهای معدنی، صنعتی و کشاورزی وضع نسبتا خوبی دارد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96062614894
  • خبرنگار :

برچسب‌ها