معابر همجوار مراکز مذهبی شمال تهران پاکسازی شد

معابر همجوار مساجد، امامزاده‌ها (ع)، ‌مراکز مذهبی و... با فرارسیدن ایام محرم الحرام و خدمات رسانی مناسب به عزاداران حسینی پاکسازی و ساماندهی شد.

به گزارش ایسنا،  مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ازدحام عزاداران حسینی در مراکز مذهبی عملیات پاکسازی معابر، انهار و... در نواحی ده گانه به اجرا رسیده و معابر منتهی به تکایا ، حسینه‌ها، مساجد و...  شست و شو و پاکسازی شده است.
وی سیاهپوش کردن معابر را از اقدامات دیگر دانست و گفت: به منظور ایجاد فضای سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) ، در 11 نقطه از ارتفاعات شمال تهران پرچم های بلند مشکی در ارتفاع 55 متری برافراشته شد.
نوربخش افزود: میادین ازگل، نوبنیاد، تجریش، شهرک شهید محلاتی، امامزاده‌های صالح(ع)، اسماعیل(ع) ، علی اکبر (ع) ، ساختمان‌های اصلی منطقه، نواحی ، سوله‌های بحران، سراهای محله، مراکز آتش نشانی  و معابر اصلی از جمله مراکزی است که با نصب کتیبه ، پرچم ، بنر و... سیاهپوش شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی با تاکید بر حفظ نظافت شهر تصریح کرد: پاکیزگی نشانه‌ ایمان و رعایت آن برای مسلمانان واجب است و مردم باید در برگزاری مراسم، ضمن تکریم مقام شامخ بزرگان دین، زیبایی چهره‌ شهر را حفظ کنند.
انتهای پیام
  • دوشنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96070301826
  • خبرنگار :