ارتقای رتبه ایران‌کیش در شورای عالی انفورماتیک

ایران‌کیش ضمن تمدید گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک برای یک دوره یکساله دیگر توانست رتبه خود در رشته ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری و بسته‌های نرم‌افزاری حامل محتوا (با ۲۱ گرایش) را از رتبه پایه ۲ به یک ارتقا دهد.

 به گزارش سرویس بازار ایسنا، اصغر اطمینان معاون مالی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش ضمن بیان این خبر گفت: ایران‌کیش اکنون در چهار پایه خدمات (خدمات پشتیبانی با پنج گرایش)، رشته تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری با ۲۰ گرایش و رشته ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها با ۹ گرایش و رشته ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم‌افزاری یا بسته‌های نرم‌افزاری حامل محتوا با ۲۱ گرایش رتبه یک را کسب کرده است.

 وی افزود: رتبه این شرکت همچنین در گرایش مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی از رتبه ۴ به ۲ ارتقا یافته است و در پنج تخصص دیگر نیز موفق به کسب رتبه از شورای عالی انفورماتیک شده‌ایم.

اطمینان، بیان کرد: گواهینامه‌های صادره توسط شورای عالی انفورماتیک در پنج رسته خدمات، سخت‌افزار، نرم‌افزار، انتقال اطلاعات و مشاوره صادر می‌شود که هریک از آن‌ها دارای رشته‌ها و گرایش‌های متعددی هستند. در حال حاضر ایران‌کیش در تمام رسته‌ها به جز رسته سخت‌افزار دارای رتبه‌بندی است.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری و شورای عالی انفورماتیک (از زیرمجموعه‌های معاونت مذکور) همه دستگاه‌های اجرایی همچون دولتی، بانک‌ها موظف‌اند، قراردادهایشان را صرفا با شرکت‌های دارای گواهینامه رتبه‌بندی از شورای عالی انفورماتیک منعقد نمایند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96091105703
  • خبرنگار : 30054