مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی اعلام کرد:

آمادگی جهاد دانشگاهی در ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی گفت: راه اندازی خدمات نوین پزشکی، یکی از نیازهای اساسی در جنوب کشور و به خصوص منطقه آزاد قشم است تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های این بخش، خدمات شایانی را برای آحاد جامعه و مردم منطقه فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر قدرت الله شاکری نژاد در نشست مسئولان جهاد دانشگاهی و موسسه رویان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: درمان سرطان سینه، زخم دیابت، تحقیقات پزشکی، ناباروری و خون بند ناف نوزاد می‌تواند با همت مسئولان منطقه آزاد قشم عملیاتی شود.

وی با اشاره به پژوهش‌های ارزشمند انجام شده در کشور، بیان کرد: این اقدامات موجب شده جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان به عنوان یک مرجع رسمی شناخته شود.

مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با به اشتراک گذاشتن دانش فنی درمان ناباروری به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و حتی بخش خصوصی، نیاز کشور و منطقه را به این حوزه از سلامت افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای اعلام شده در خصوص سرطان سینه در قشم و جنوب کشور، می‌توان نسبت به ایجاد مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، جهاد دانشگاهی و دانشکده علوم پزشکی اقدام کرد.

قدرت الله شاکری نژاد همچنین تصریح کرد: جهاد دانشگاهی همچنین آمادگی آن را دارد تا نسبت به ایجاد مرکز درمان زخم دیابت نیز در قشم اقدام کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ دی ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 96102714442
  • خبرنگار :