رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

به‌کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در احداث بیمارستان سجادیه حداکثر سرعت به کارگرفته شود تا زودتر به هدف برسیم، گفت: بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش‌بینی‌شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

به گزارش ایسنا، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی بیمارستان سجادیه اظهار کرد: از همه دست‌اندرکارانی که برای احداث این بیمارستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم چراکه احداث این بیمارستان می‌تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد.


وی افزود: احداث بیمارستان در مهرگان چند سالی است که پیگیری می‌شود ولی به دلیل تنگناهایی که بودجه‌های دولتی داشت این امر محقق نشد.

محمدی خاطرنشان کرد: هر تخت بیمارستانی نزدیک به ۷۰۰ میلیون اعتبار نیاز دارد که این امر نشان‌دهنده هزینه بالایی است که برای احداث بیمارستان انجام می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش‌بینی‌شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرک مهرگان از ابعاد مختلف در مضیقه است که در تلاش هستیم تا برخی را حل کنیم و در این راستا بحث درمانی در اولویت ویژه قرار داشت که امیدواریم با احداث این بیمارستان بخشی از مشکلات حل شود.

وی اعلام کرد: باید ارائهٔ خدمات به‌صورت دولتی باشد چراکه مردم منطقه نمی‌توانند با تعرفه خصوصی خدمات دریافت کنند.

محمدی یادآور شد: در عملیات اجرایی حداکثر سرعت به کارگرفته شود تا زودتر به هدف برسیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در شهرستان البرز و شهر الوند بیمارستانی داریم که شهرداری و شورا و فرمانداری کمک کردند که خواستاریم اعتبارات را مدنظر قرار دهید.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 97012810293
  • خبرنگار : 71379