تاکید سلطانی‌فر بر اهتمام جدی تر فدراسیون ها در آستانه بازی های آسیایی

جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک،آسیایی و پارآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد و مسعود سلطانی فر رهنمودهای لازم به منظور حضور پرقدرت کاروان ایران در این رویداد را ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه که با  بحث و بررسی پیرامون  چگونگی حضور ورزشکاران رشته های شمشیربازی، اسکواش و تنیس با حضور روسای این فدراسیون ها همراه بود، مسعود سلطانی فر بر اهتمام جدی تر فدراسیون ها در آستانه حضور در این رویداد مهم تاکید کرد و  به منظور حضور پر قدرت کاروان ورزشی ایران رهنمودهای لازم را ارائه داد.

 در این جلسه باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی، سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش و شایسته رییس فدراسیون تنیس  از روند فعالیت های این رشته و میزان آمادگی ورزشکاران خود برای حضور در بازی های آسیایی اندونزی همچنین جایگاه کنونی ملی پوشان در رنکینگ آسیایی و جهانی، گزارشی  ارائه دادند.
سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز دقایقی پیرامون  عملکرد کاروان ورزشی ایران در چهار دوره گذشته بازی های آسیایی و نحوه نتیجه گیری  ورزشکاران کشورمان صحبت کرد.

به گفته سجادی، در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا که از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه برگزار می شود، ایران و اندونزی برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم تا ششمی مجموع رده بندی مدالها  با کاروان ورزشی قزاقستان، اندونزی، ازبکستان و هندوستان رقابت خواهد داشت.

 در این جلسه نصرالله سجادی از آخرین وضعیت کاروان ورزشی ایران به تفکیک رشته های مختلف  گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97020201061
  • خبرنگار :

برچسب‌ها