دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

نشست تلفنی مدیران ناحیه سه بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، ناحیه سه بانک رفاه شامل ۱۵ استان کشور است و در این نشست نادعلی مدیر امور ناحیه سه به همراه مدیران استان‌های آذربایجان‌شرقی و اصفهان و نیز رییس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

پیش از این مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه‌های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان گفت و گو می‌کنند.
  گفتنی است ناحیه سه بانک رفاه شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97082914642
  • خبرنگار : 30054