رفع مشکلات بانوان پارالمپیکی ماموریت اصلی کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک

مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک هدف از تشکیل این کمیسیون را رفع موانع و مشکلات بانوان ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد.

سیما لیموچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی هدف از تشکیل کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: این کمیسیون برای نخستین‌بار با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان خبره ورزشی کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شده که هدف ما این است تا با تشکیل این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، موانع، مشکلات و چالش‌هایی که پیش روی بانوان به‌ویژه برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است را مرتفع کنیم.

او گفت: در این کمیسیون تلاش کردیم از مسوولان و کارشناسان عالی‌رتبه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌های ورزشی و برخی از قهرمانان سرشناس و مطرح پارالمپیک و اصحاب رسانه استفاده کنیم تا ضمن مرتفع کردن مشکلات بانوان ورزشکار گام موثری نیز در جنبش پارالمپیک برداریم.

لیموچی خاطرنشان کرد: هدف این کمیسیون که بازوهای کمکی و مشاوره‌ای کمیته ملی پارالمپیک است، توسعه و رشد ورزش بانوان در پارالمپیک است و تلاش خواهیم کرد هر ۲ هفته یک بار با تشکیل جلسه‌ای مشکلاتی که فراروی بانوان ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، بررسی و مشکلات را در حد امکان مرتفع کنیم. بنابراین نقش این کمیسیون نمایشی نخواهد بود.

مسوول کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: امیدوارم با شکل‌گیری این کمیسیون بتوانیم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران و کارشناسان خبره ورزشی کاروان آماده و خوبی از بانوان ورزشکار را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98052009842
  • خبرنگار : 90047