دبیر فدراسیون کشتی: به جز مالیات ۲۲ میلیارد بدهی داریم/ وزارت و کمیته پشت دبیر را خالی نمی‌کنند

دبیر فدراسیون کشتی از بدهی ۵۲ میلیارد تومانی این فدراسیون خبر داد و گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به مالیات و جریمه دیرکرد آن است که قطعا با حمایت وزارت ورزش و شخص رییس جمهور قابل حل خواهد بود.

محمد اسد مسجدی در گفتگو با ایسنا، درباره اظهار نظر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی ۳۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد، اظهار کرد: بله کاملا درست است. امروز از خزانه‌دار فدراسیون درباره مبلغ دقیق بدهی فدراسیون پرسیدم که او اعلام کرد فدراسیون با بدهی ۵۲ میلیارد تومانی روبروست که از این میزان حدود ۳۰ میلیارد تومان مربوط به مالیات و جریمه آن است و ۲۲ میلیارد تومان نیز به امور دیگر اختصاص دارد.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: همانطور که معاون وزیر نیز اعلام کرده در پی حل بدهی مالیاتی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون کشتی هستند و قطعا این مشکل قابل حل خواهد بود.

وی درباره راهکار ریاست فدراسیون کشتی برای پرداخت ۲۲ میلیارد بدهی باقیمانده نیز گفت: به اعتقاد من با نظر مساعد رییس جمهور این مشکل برطرف می‌شود. همچنین با کمک دوستان، حامیان مالی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این مشکل قابل حل است. کمیته المپیک اعلام کرده کمک‌های بیشتری خواهد داشت و وزارت ورزش نیز برای کمک بیشتر به فدراسیون اعلام آمادگی کرده است. فکر نمی‌کنم وزارت ورزش و کمیته المپیک پشت علیرضا دبیر را خالی کنند.

مسجدی درباره فواید دیدار دبیر با رییس فدراسیون کشتی روسیه خاطرنشان کرد: در سوالی که از دبیر پرسیدم گفت دیدار خیلی خوبی با مامیاشویلی داشتم.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان درباره زمان و مکان برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی برای رسیدگی به وضعیت بدهی‌های این فدراسیون نیز گفت: مجمع فوق‌العاده فدراسیون از ساعت ۱۰ صبح سه ‌شنبه هفته آینده در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98060603282
  • خبرنگار : 71506