دبیر فدراسیون تیراندازی مثبت شدن تست دو نفر را تایید کرد

دبیر فدراسیون تیراندازی تست مثبت ورزشکاران تیرانداز را تایید کرد اما معتقد است که چیزی هنوز قطعی نیست و فدراسیون پزشکی در حال بررسی موضوع است.

رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ چند تیرانداز در مسابقات آزاد تفنگ وتپانچه به ایسنا گفت: اطلاعاتی که داریم فقط مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی است که در حال بررسی هستند. به طور  شفاف اسمی به ما اعلام نشده است و ما هم دوست داریم از داستان مطلع شویم اما هیچ کدام از نفرات ملی پوش و اردونشینمان جزو اینها نیستند و مشکلی ندارند.

او در پاسخ به این سوال که دوپینگ چند تیرانداز مثبت اعلام شده است؟ گفت: به ما گفتند که دو نفر هستند اما موضوع در حال بررسی است. فدراسیون پزشکی آنها را احضار کرده است و هنوز هم هیچ چیز قطعی نیست. رسانه‌ها نباید بی‌محابا به این موضوع بپردازند چون چیزی قطعی اعلام نشده و ممکن است ورزشکاران آسیب روحی ببینند و اردوی‌مان متزلزل شود.

ملک محمدی در ادامه بیان کرد: در مسابقات مهم و انتخابی تیم ملی از فدراسیون پزشکی درخواست می‌کنیم تا از ورزشکاران تست بگیرند تا کسانی که به تیم ملی وارد می‌شوند، مشکلی نداشته باشند. الان هم گفتند تست‌ها مشکل دارد و باید بررسی کنید. منتظر دعوت فدراسیون پزشکی هستیم تا موضوع را بررسی کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98063115773
  • خبرنگار : 71613

برچسب‌ها