مسکوت ماندن طرح سیاست‌های بودجه ۹۹ شهرداری در پی تنش شورا

صبح امروز یک فوریت طرح سیاست‌های بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری شهر تهران به دلیل مخالفت برخی اعضای شورا و تنش ایجاد شده مسکوت ماند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز در جریان بررسی دستورات جلسه امروز شورای شهر، محسن هاشمی اعلام کرد که یک فوریت طرح تصویب سیاست‌ها و اولویت‌های بودجه سال ۱۳۹۹ از سوی کمیسیون برنامه و بودجه تقدیم هیات رییسه شده است و گفت: با توجه به این‌که این یک فوریت امضای زیادی دارد این موضوع را به فوریت و در میان سایر دستورها بررسی می‌کنیم. این مساله موجب گلایه برخی اعضای شورای شهر شد، به گونه‌ای که «سالاری‌» و «نظری» با بیان این‌که طرح با قید یک فوریت اعلام وصول نمی‌شود، خواهان آن شدند که این یک فوریت بررسی نشود.

محسن هاشمی با انتقاد از برخی کنایه‌های اعضای شورا گفت: این چه کاری است که جلوی خبرنگارها حرف می‌زنید ، کار شهرداری لنگ می‌ماند، چرا پشت پا به ما می‌زنید؟!

وی خطاب به نظری اظهار کرد: مته به خشخاش نگذارید امروز در جلسه هم‌اندیشی نیامدید وگرنه می‌دیدید که این مساله چقدر مهم است و شهرداری باید ۱۵ دی‌ماه بودجه را بیاورد و اگر در آن زمان نیاورد ما نمی‌توانیم آن را به‌درستی بررسی کنیم.

در ادامه الویری با بیان این‌که براساس ماده هفت آیین‌نامه شوراها، یک فوریت طرح و لوایح می‌تواند در شورا مطرح شود، گفت: یک موافق و مخالف باید در مورد یک فوریت صحبت کند و پس از تصویب توسط کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی نیز برای متوقف کردن تنش ایجاد شده در شورا یک فوریت طرح تعیین سیاست و الزامات بودجه سال ۱۳۹۹ را مسکوت گذاشت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98081911320
  • خبرنگار : 71368