آغاز رقابت 25 تیم در دوازدهمین دوره مسابقات پل ماکارونی در دانشگاه سمنان

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان از آغاز دوازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دو بخش راندمان و هدفمند با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه سمنان خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاحیه این رقابت‌های کشوری اظهار کرد : در مجموع 25 تیم با 41 سازه از دانشگاه‌های مختلف کشور در این رقابت حضور دارند .

وی با بیان اینکه از این تعداد 22 سازه در بخش هدفمند و 19 سازه در بخش راندمان با یکدیگر رقابت می کنند افزود : دانشگاه سمنان در این دوره از رقابت ها با 25 سازه و در قالب 16 تیم بیشترین شرکت کننده را دارد .

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از دانشگاه‌های تهران ، اصفهان ، زنجان‌، سمنان‌، شهر قدس‌، اسلامشهر، تنکابن و تفرش هستند.

وی گفت :  جوایز برگزیدگان گرایش راندمان برای تیم برتر 20 میلیون ریال جایزه نقدی و برای تیمهای دوم و سوم به ترتیب 13 و هفت میلیون ریال خواهد بود .

به گفته دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان به برگزیدگان بخش هدفمند به ترتیب هشت ، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایسنا- مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی برگزار می شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98082012735
  • خبرنگار :