کارگاه "مدیریت ارتباط با مشتری " برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازگانی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری یک شتاب‌دهنده کارگاه "مدیریت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی مدیریت ارتباط با مشتری  crm- درک مفهوم ارتباط – مدیریت پرتفوی مشتری – معرفی تجربه مشتری cem – خلق ارزش برای مشتری ومدیریت دوره عمر مشتری، از جمله مباحث و سرفصل‌های این کارگاه است توسط محمدصالح ترکستانی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) تدریس می‌شود.

کارگاه "مدیریت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری" روز یکشنبه ششم بهمن ماه، ساعت ۱۳ الی ۱۹، در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98101007025
  • خبرنگار :