ظرفیت تبدیل ۷۰۰هزار تن مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توانمندی تبدیل ۷۰۰هزار تن مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده و کاربری مصرف عمومی بهینه در این استان خبر داد.

بهروز اسودی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی این استان اظهار کرد:شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی با سرمایه گذاری حدود ۵۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود واقع می باشد که در زمینه تبدیل مواد پتروشیمی خام به محصولات با ارزش افزوده و کاربری مصرف عمومی بهینه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن هیدرو کربن های سبک ، 19 هزار و ۵۰۰ تن هیدرو کربن‌های سنگین ، 32 هزار و ۴۰۰ تن هیدرو کربن های سنگین حاصل از بلندینگ،  ۸۸هزار تن هیدرو کربن های سبک حاصل از بلندینگ،  ۴۶۰هزار تن میعانات گازی شیرین و ۵۹هزار تن بالا برنده اکتان سوخت را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  با اشاره به ویژگی‌های شاخص این مجموعه تولیدی اضافه کرد: این شرکت تولیدی توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر را در شهرستان شاهرود فراهم کند.

اسودی گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق تولید ، دکتر عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مدیران و مسئولان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی در شهرستان شاهرود  بازدید  و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98101007218
  • خبرنگار :

برچسب‌ها