کشف 881 مورد تخلف در بارزسی‌های صمت در ایلام

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن وتجارت استان ایلام از انجام بیش از 58 هزار فقره بازرسی ونظارت ازسطح بازار استان در 9 ماهه اول سال جاری خبر داد.

«عزت‌‌الله عبدخانی» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازرسان این سازمان به صورت مستمر و روزانه در قالب تیم‌های بازرسی درسطح بازار حضور فعال دارند و در  9 ماهه اول امسال 58 هزار و 629   انجام و 3241 فقره پرونده تشکیل و  و  881 مورد تخلف باارزش ریالی بیش از 537میلیارد ریال کشف شده است.

وی به بازرسی‌های تخصصی در سطح بازار اشاره وتصریح کرد : تشدید بازرسی‌ها ، به کارگیری تمام توان حوزه بازرسی ، تعامل با سایر دستگاه های مرتبط ، سازمانی و فراسازمانی ، برخورد قاطع با متخلفان و عوامل گرانفروشی در حوزه های تولید ، توزیع و مصرف ، پایش روزانه و مستمر قیمت‌ها و از شاخص های بازرسی ونظارت طی مقطع زمانی اخیر بوده به طوری که تعداد بازرسی‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7درصد و تعداد گشت‌های مشترک 40درصد افزایش داشته است.

عبدخانی از  امکان ثبت اکترونیکی شکایات از طریق سامانه  124 .irخبر داد و گفت: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی ،کم فروشی و خفا را ازطریق سامانه تلفنی 124و این نشانی الکترونیکی اطلاع دهند .

  • سه‌شنبه/ ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98101713489
  • خبرنگار :

برچسب‌ها