ترکیب تیم ملی کشتی پهلوانی ایران برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شد

رئیس ستاد برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از ورود هفت کشور تاکنون به ایران برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خبر داد.

علی بیگ زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه سومین دور مسابقات جهانی کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می شود، گفت: تاکنون تیم های اندونزی، اوگاندا و عراق در ایران حضور یافته و در شهر بیرجند اردو زده اند.

وی افزود: علاوه بر آن تیم های آذربایجان، تانزانیا، هند، بنگلادش، نیز در ایران حضور یافته و در شهر سنندج اردو زده اند.

بیگ زاده تعداد کشتی گیران تیم اندونزی را دو، اوگاندا شش، عراق پنج، آذربایجان هفت، تانزانیا سه، هند دو و بنگلادش را 10 نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از تیم ملی ایران نیز 10 کشتی گیر در این مسابقات شرکت خواهند داشت، ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی ایران در سنندج اردو زده است.

این مقام مسئول در ادامه اسامی افراد حاضر در تیم ملی کشتی ایران را حجت رشید زاده و رضا سالاری به عنوان مربی و محسن بحریان مرشد، حمید پرتویار، محمدرضا درقدمی، احسان حدادی، عباس مرادی زاده، پژمان سکونتی، سوران اله مرادی و امین شهریاری را به عنوان کشتی گیران تیم عنوان کرد.

وی بیان کرد: کشتی گیران در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و مثبت 90 کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

بیگ زاده گفت: افراد شرکت کننده در سومین دور از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی از روز 28 دی ماه در بجنورد پذیرش خواهند شد و مسابقات در روز 30 دی ماه آغاز می شود و در تاریخ دوم بهمن ماه نیز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 98102216914
  • خبرنگار : 50046