عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان:

انتخابات در کرمان هیچ حاشیه‌ای نداشته است/مردم با صندوق‌های رای، سرنوشت خود را تعیین کنند

عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با بیان این مطلب که تا این لحظه مردم حضور خوبی در پای صندوق های رای در این شهرستان داشته اند، تصریح کرد: انتخابات اساسی ترین مساله از انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام "عباس توان" پیش از ظهر امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمان تا به حال هیچ حاشیه‌ای نداشته است و به خوبی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از شعب اخذ رای در شهر کرمان، عنوان کرد: براساس بازدیدهایی که تا این لحظه‌ از سطح شعب اخذ رای در کرمان داشتیم خوشبختانه مردم کرمان به‌خوبی پای کار آمده‌اند و حضور جوانان و افراد سالمند در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده وفاداری مردم به این نظام و انقلاب است.

عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان ادامه داد: مردم در گلزار شهدا حضور بی‌نظیری دارند و در کنار زیارت مرقد شهید سلیمانی در صف‌های رای حضور می‌یابند.

این مقام مسئول از وجود همدلی و همراهی هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات در شهرستان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد: از ابتدایی که کار انتخابات در استان کلید زده شد، خوشبختانه همدلی و همراهی خوبی بین هیات‌های نظارت و اجرایی وجود داشت و این مهم به دلیل زمینه‌سازی خوب فرماندار کرمان است.

توان افزود: از ساعت 4 صبح امروز نماینده‌های فرماندار و اعضای شعب اقلام انتخاباتی را تحویل گرفتند و راس ساعت 8 تقریبا تمام حوزه‌های اخذ رای شهرستان کرمان آماده پذیرش مردم بودند و در ساعت 8 و 10 دقیقه حتی شعب سیار ما نیز فعال شده بودند که نشان‌دهند تدابیر خوب شهرستان کرمان در برگزاری این انتخابات است.

وی بیان کرد: تعداد صندوق‌های رای نسبت به سنوات قبل افزایش پیدا کرده است و برای رفع مشکلاتی که در سنوات قبل در برخی شعب اخذ رای به وجود آمده بود، هیات های اجرایی در این شعب حضور یافته و مشکلات را رفع کردند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان با بیان این مطلب که تا این لحظه مردم حضور خوبی داشتند، تصریح کرد: انتخابات اساسی ترین مساله از انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98120200822
  • خبرنگار : 50189