رئیس هلال احمر شهرستان مُهر:

هنوز یکی از چهار کوهنورد مفقودی پیدا نشده است

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مُهر در جنوب استان فارس با اشاره به اینکه جسد سه نفر از چهار جوان کوهنورد مفقودی، پیدا شده، گفت: هنوز یکی از چهار نفری که گم شدنشان گزارش شده بود، پیدا نشده است.

مقیمی در گفت و گو با ایسنا، گفت: روز گذشته و علیرغم اخطارهای هواشناسی، چهار جوان از اهالی شهرهای فال و گله‌دار شهرستان مُهر، به قصد کوهنوردی به ارتفاعات تنگ سرو رفته و گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام مفقودی این افراد، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۴ فروردین، جست و جو برای یافتن این افراد آغاز شد و حوالی ظهر، اجساد سه نفر از آنان کشف شد.

مقیمی با بیان اینکه در بارندگی اخیر حدود ۱۰۰ میلیمتر باران در شهرستان مُهر گزارش شد، گفت: علیرغم امیدها برای زنده بودن چهارمین جوان، اما پیش بینی می شود این فرد هم جان خود را از دست داده باشد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر بارها اعلامیه‌ها و اخطارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی شدید، از طریق رسانه‌های مختلف و شکبه‌های مجازی، اطلاع رسانی شده بود.

در بارش‌های اخیر، حجم بارندگی در شهرستان مُهر، بیش از ۹۵ میلیمتر گزارش شد و این بارشها، منجر به جاری شدن سیلاب و وارد شدن خساراتی به مزارع، زیرساخت‌ها و ... شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99010401675
  • خبرنگار :