محیط زیست ایلام فراخوان مسابقه‌ی عکاسی منتشر کرد

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ایلام از انتشار فراخوان مسابقه‌ی عکاسی با محوریت شعار روز جهانی محیط زیست خبر داد.

«امیر قاسمی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حفاظت محیط زیست ایلام در جهت فرهنگ سازی در زمینه ی حفاظت از محیط زیست استان، یک دوره مسابقه ی عکاسی با محوریت شعار روز جهانی محیط زیست با عنوان پاسداشت تنوع زیستی در موضوعات طبیعت و حیات وحش استان ، انسان و طبیعت و  محیط بانی و عشق به طبیعت برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ارسال آثار از10 خردادماه 1399  آغاز و در 15 خرداد 1399 پایان می یابد، تصریح کرد:شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد.

مدیرروابط عمومی محیط زیست استان ایلام با تاکید بر اینکه ارسال عکس‌های گرفته شده با گوشی موبایل بلامانع است و حداقل رزولوشن عکس های موبایلی باید از 8 مگاپیکسل کمتر نباشد، گفت:  محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد و ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و ... معذور است.

وی عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.

مدیر ورابط عمومی محیط زیست استان ایلام تصریح کرد: در صورتی که کیفیت آثار ارسالی برای چاپ در کتاب و نمایشگاه مناسب نباشد، اصل فایل با کیفیت بالاتر درخواست خواهد شد و  در صورت عدم ارائه‌ی فایل اصلی، عکس از جشنواره حذف خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکس‌برداری در قسمت توضیحات درج شوند و ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی مقررات این مسابقه و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده است.

وی با بیان اینکه از 15 تا 17 خرداد ماه سال جاری، داوران عکس های ارسالی را داوری می کنند و برندگان در 18خرداد ماه همزمان با هفته محیط زیست  معرفی خواهند شد، گفت:  علاقمندان آثار خود را به پست الکترونیکی ilam@doe.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99031005532
  • خبرنگار :