در شرایط شیوع مجدد کرونا؛ دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می‌روند!

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه‌ریزی برای ایجاد بسته‌های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن مسلمی معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه‌ریزی برای ایجاد بسته‌های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

محسن مسلمی گفت: با توجه به رسالت فرهنگی-مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بحث اسلامی‌کردن فضای دانشگاه‌ها، بحث زیارت دانشجویی، سالیانی است که به این مجموعه سپرده شده است.

وی افزود: مدت زمان مدیدی در عمره فعال بودیم اما خلاء زیارت عتبات احساس شد و با راه اندازی عتبات دانشگاهیان و در ادامه این مسیر معنوی، در زیارت سوریه هم فعال شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار و هزینه‌ها دنبال این هستیم که بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی ایجاد کنیم و تحت پوشش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با قیمت حداقلی، دانشگاهیان را به سفرهای زیارتی اعزام کنیم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: مجموعه ستاد، سفر زیارتی مشهد را در قالب اردوی از بهشت تا بهشت ویژه عمره گزاران دانشجو و زیارت اولی ها را قبلا برگزار کرده و هدف ما این است که این سفرها با حداقل هزینه برای دیگر دانشجویان نیز برگزار شود و در این راه بتوانیم با همکاری مجموعه‌های مربوطه از خدمات زمینی، ریلی، طبخ غذا، اسکان و ... در اعزام زائرین دانشگاهی به سوریه، مشهد و سفر اربعین نیز بهره‌مند شویم.

به گزارش ایسنا، در شرایطی اختصاص بسته های خاص زیارت دانشجویی و سفرهای با هزینه کم برای دانشجویان مطرح می‌شود که همه گیری ویروس کرونا منجر به افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها در کشور شده و مسئولان را به اتخاذ راهکارهایی برای کاهش تجمعات و سفرهای غیر ضروری وا داشته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99041813792
  • خبرنگار :