در بازدید معاون فرهنگی وزارت بهداشت از سامانه 4030 مطرح شد

پاسخگویی به بیش از ۲۰ میلیون تماس کرونایی در سامانه 4030

با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت با همراهی دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بازدید از سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ از زحمات کاربران این سیستم قدردانی کردند.

گفتنی است، "سامانه ۴۰۳۰ " از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور "پاسخگویی به نیازهای عموم جامعه در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف بیماری کووید ۱۹" و "کاهش اضطراب مردم" توسط وزارت بهداشت و با همکاری وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه‌اندازی شد. 

این سامانه از پنجم‌اسفند ماه سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی شده و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و کادر درمانی با آن همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است این سامانه تاکنون پاسخگوی بیش از ۲۰ میلیون تماس درباره بیماری کرونا و نگرانی‌های عمومی مرتبط با آن بوده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99062216595
  • خبرنگار :