ابراز امیدواری مسئولان ستاد بازی های المپیک به نتیجه تیراندازان در توکیو

نشست ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به سه فدراسیون ژیمناستیک، تیراندازی و بسکتبال برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست های تخصصی ستاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، نشست با مسئولان فدراسیون های ژیمناستیک، بسکتبال و تیراندازی برگزار شد. در بخش نخست، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران، علی رغبتی، علیرضا رحیمی، پیمان فخزی، محسن رضوانی، فرید فتاحیان و رئیس فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی به همراه دبیر فدراسیون حضور داشتند. در ابتدا گزارشی از برنامه های  فدراسیون  جهت حضور در رقابت های کسب سهمیه المپک ارائه شد و پیرو دیداری که رئیس کمیته ملی المپیک در روز گذشته از این فدراسیون داشتند حمایت های لازم جهت حضور در این رقابت ها که به میزبانی قطر و آذربایجان برگزار می‌شود، صورت خواهد گرفت.

در بخش بعدی مسئولان ستاد بازیهای المپیک ۲۰۲۰ نشست خود را با مسئولان فدراسیون بسکتبال و با حضور  رامین طباطبایی سرمربی تیم ملی مهران شاهین طبع و شبنم کلاهی دبیر فدراسیون ادامه دادند. در این نشست مسئولان فدراسیون برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ملی وحضور موفق در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ و همچنین حضور دررقابت های  کاپ آسیا ارائه کردند. 

در ادامه، نشست تخصصی اعضای ستاد بازیهای ۲۰۲۰ با رئیس و سرمربیان تیم ملی تیراندازی برگزار شد. در ابتدا این نشست  گزارشی از برنامه های فدراسیون در راستای آماده سازی ملی پوشانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند ارائه شد ، مسئولین فدراسیون با توجه به رکوردهای اخیر تیراندازان ایران  در هر دو رشته تفنگ و تپانچه ابراز امیدواری کردند که بتوانند نتایج خوبی در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ به ثبت برسانند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99102216875
  • خبرنگار :

برچسب‌ها