در قالب «۱۴اینچ» آی فیلم پخش می شود

گفت‌وگوی امین زندگانی با عوامل سریال‌های نوستالژیک

شبکه آی فیلم برنامه جدید «۱۴ اینچ» را در قالب گفت و گوهای امین زندگانی با دست اندرکاران تولید سریال های نوستالژیک ایرانی روی آنتن می برد.

فرزام محبی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «۱۴اینچ» در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برنامه گپ‌وگفتی است با بازیگران و کارگردانان سریال‌هایی که در حال حاضر یا پیش‌تر از این، در آی‌فیلم بازپخش شده است، افزود: برنامه ساختاری گفت‌وگومحور دارد و یک گپ شبانه درباره سریال‌هایی است که طی سال‌ها از شبکه پخش شده و اقبال زیادی بین مخاطبان پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه مدت زمان تقریبی هر قسمت ۵۰ دقیقه است، بخش‌های مختلف برنامه را شامل گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم موسیقی و خاطره بازی برشمرد و ادامه داد: یک بخش استندآپ کمدی هم در ساختار برنامه طراحی شد که با اجرای میثم درویشان‌پور ارائه می شود.

محبی درباره انتخاب امین زندگانی برای اجرای این برنامه ابراز کرد: بررسی های زیادی انجام دادیم و سرانجام از بین بسیاری از گزینه ها، امین زندگانی به دلیل سواد رسانه ای و کسوت در حوزه نمایش و بازیگری و لحن و ادبیات متناسب با رویکرد برنامه انتخاب شده و اجرای برنامه را پذیرفت.

کارگردان برنامه جدید شبکه آی‌فیلم با اشاره به اینکه پیمان قانع طراح دکور برنامه است، گفت: در لوکیشن خاص و متقاوتی میزبان مهمانان هستیم. فرم دکور به نحوی است که مخاطب یک تلویزیون می‌بیند و مهمانان داخل آن می‌نشینند.

او از اهداف تولید برنامه «۱۴ اینچ»، به تقدیر از هنرمندان سریال‌های خاطره‌انگیز که از آنها اقبال شده است، اشاره و اضافه کرد: ضبط تعدادی از قسمت‌ها انجام شده و همچنان در حال ضبط هستیم و تلاش می کنیم اولین قسمت برنامه از ۲۲ بهمن آغاز ‌شود.

دیگر عوامل  تولید این برنامه عبارت‌اند از: نویسندگان: مریم روشنایی و رضا ثامری، کارگردان تلویزیونی: منصور نیکخواه، مشاور هنری: حامد محسن‌پور، خواننده آیتم موسیقی: آیدین توسلی، تدوین و صداگذاری: امیر شعیبی، هماهنگی و روابط‌عمومی: مریم ناظران، عکاس و ساخت تیزر: امیر شعیبی، طراح لباس: میلاد زارع، دستیار تهیه: محمدعلی عشقی، مدیر تولید: مهدی تقی‌پور، تدارکات: امیرحسین نجاتی و علیرضا روزگار، گریم: محمود پورمحمود، دستیار گریم: پریسا گردشی، صدابردار: دانیال منتظری، تصویربرداران: علیرضا نادری، علی رجائی، امیر طهرانچی، محمود ترابیان، حسین عصار، مسعود نوایی و ابوالفضل سیدمهدی، دستیار تصویر: مهران نوایی، نورپرداز: منصور نیکخواه و طراح لوگو: حامد محسن‌پور و گرافیست: علی میرزایی.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۰:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99111108083
  • خبرنگار : 71012

برچسب‌ها