در نخستین روز از دهه فجر؛

بیمارستان 32 تختخوابی فهرج افتتاح شد

امروز 12 بهمن ماه در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان فهرج از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

دکتر"علی زینی‌وند" استاندار کرمان در حاشیه افتتاح بخش اورژانس بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان فهرج با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بم گفت: بخش‌های دیگر این بیمارستان به زودی تجهیز و ارائه خدمات آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سه ماهه استانداری‌ام در کرمان این سومین بار است که به شرق استان سفر می‌کنم، اظهار کرد: از مشکلات، محرومیت‌ها و ریزگردهای این منطقه به خوبی آگاهی دارم و به زودی یک سفر اختصاصی به شهرستان فهرج خواهم داشت.

استاندار کرمان بیان کرد: دولت به ویژه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار داشته است و در مناطق محروم با تاسیس مراکز درمانی نسبتا مجهز خدمت ارزنده‌ای به یکی از ضروری‌ترین نیازهای مردم ارائه داده است.

به گزارش ایسنا، "جان بابایی" معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت:  تجهیزات اتاق عمل، آزمایشگاه و بخش بستری آن بیمارستان فهرج آماده است و جای نگرانی از این بابت نداریم. اما در بحث متخصص فعلا از پزشکان شهرستان بم برای پوشش این بیمارستان استفاده می‌کنیم و در توزیع جدید نیروی انسانی متخصص ثابت می‌گذاریم تا نگرانی مردم کم شود.

وی میزان هزینه‌کرد اعتبار برای این بیمارستان را حدود 40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اکنون یک متخصص در این بیمارستان مستقر است و از هفته آینده دانشگاه علوم پزشکی بم پزشکانی را برای ارائه خدمات درمانی به مردم در به این بیمارستان اعزام می‌کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99111208635
  • خبرنگار : 50189