سولسشایر به دنبال فروش یکی از دو دروازه‌بان تیمش

منچستریونایتد یکی از دو دروازه‌بان خود را در تابستان به فروش خواهد رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل دیلی میرور،  داوید دخئا از زمان ورودش در سال ۲۰۱۱ دروازه‌بان اصلی منچستر یونایتد بوده و در ادامه خودش را به عنوان یکی از بهترین‌های جهان ثابت کرده است. اما در فصل‌های اخیر خطاهایی در بازی او رخنه کرده است و این موارد روز به روز به امری عادی تبدیل می‌شوند.

در طرف دیگر دین هندرسون در منچستر یونایتد به رده‌های بالاتر رسیده است و در طول مدت حضور خود مربیان را تحت تأثیر قرار داده است. وی برای کمک به پیشرفت خود دو فصل را به صورت قرضی در شفیلد یونایتد گذراند.

اکنون یونایتد و اوله گنار سولسشایر با یک انتخاب سخت روبه‌رو هستند و قرار است یکی از این دو دروازه‌بان را در تابستان به فروش برسانند. هندرسون پس از بازی قرضی در شفیلد یونایتد و درخشش در این تیم، با امضای قرارداد ۵ ساله جدید با منچستر یونایتد به اولدترافورد بازگشت.

فشار روی سرمربی این تیم زیاد بوده است و اوله گنار سولسشایر اعلام کرده است در تابستان تصمیم نهایی خود را خواهد گر فت و یکی از این دو دروازه‌بان را به صورت کامل به فروش خواهد رساند. باید دید در ادامه این نروژی چه تصمیمی برای دروازه خود خواهد گرفت و هم‌چنان به داوید دخئا اعتماد خواهد کرد یا چهره جدیدی را به دروازه تیمش معرفی می‌کند. 

داوید دخئا، دروازه‌بان منچستر یونایتد در این فصل عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد و خیلی‌ها عنوان کردند که بهتر است او در یونایتد نیمکت نشین شود ولی اوله گنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد ناجی سرسخت دروازه‌بان اسپانیایی تیمش بوده است و باید دید این اولتیماتوم تاثیری روی تصمیم سولسشایر دارد یا خیر.

منچستر یونایتد امشب یک‌شنبه در لیگ برتر به دیدار نیوکاسل خواهد رفت. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99120301649
  • خبرنگار : 71460