با انعقاد تفاهم نامه‌ای مشترک؛

صندوق کارآفرینی امید در شهرستان مشهد، طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا می‌کند

صندوق کارآفرینی امید کشور با انعقاد تفاهم نامه‌ای، مسئولیت تامین منابع مالی اجرای طرح‌های کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار در بخش مرکزی شهرستان مشهد را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی ربیعی در جلسه انعقاد تفاهم نامه تامین منابع مالی اجرای طرح‌های کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار و معین اقتصاد مقاومتی بخش مرکزی شهرستان مشهد، اظهار کرد: حضور آقای رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی قطعا موجب تحولات گسترده اقتصادی فرهنگی در این استان خواهد شد و بسیار خوشحالیم که ایشان پیشنهاد مسئولیت وزارت را نپذیرفت و به مشهد آمد. 

وی با بیان اینکه تمرکززدایی به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است، افزود: در شرایط فعلی، بزرگترین مشکل کشور این است که بر سر مسائل مختلف اجماع عمومی شکل نمی‌گیرد؛ اما خوشخبتانه در مدل توسعه‌ای خراسان رضوی همدلی خوبی شکل گرفته است.

ربیعی گفت: مشهد به دلیل میزبانی از میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی در طول سال، بازار بزرگی است و می‌تواند زمینه فروش محصولات تولیدی در واحدهای اقتصادی استان را تسهیل کند. 
  • پنجشنبه/ ۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: Khorasan-Razavi-146675
  • خبرنگار :

برچسب‌ها