پورابوالقاسم: برای برد برابر فولاد قرار می‌گیریم

مدافع استقلال خوزستان گفت:‌ فولاد یکی از تیم‌های برتر فوتبال ایران است ولی ما برای برد رو در روی این تیم قرار می‌گیریم.

 مهرداد پورابوالقاسم در گفت و گو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهارکرد: تیم ما واقعا خوب بازی ميكند اما متاسفانه در نتيجه گرفتن مشكل داريم، هنوز شانس براي بقا داريم و تمام تلاشمان را می كنيم تا در هفته های اخر نتایج مناسبی کسب کنیم و امیدمان را از دست نداده‌ایم. 

وی در ادامه نیز گفت: از مديرعامل باشگاه نیز كه با تلاش‌اش ٢٠ درصد از قرارداد بازيكنان را پرداخت كرد، تشکر می کنم. این مبلغ بسیار به افزایش روحیه ما کمک کرد.

مدافع استقلال خورستان درباره بازی با فولاد نیز گفت: فولاد یکی از تیم‌های برتر فوتبال ایران است و همه به این موضوع اشراف دارند اما ما نیز برای برد پابه میدان خواهیم گذاشت و امیدواریم یک داربی دیدنی در ورزشگاه غدیر شاهد باشیم و هواداران خوزستانی از دیدن آن لذت ببرند.

وی همچنین درباره حضورش در تیم ملی امید هم عنوان کرد: اميدوارم كادر فنی تيم اميد نگاه ويژه‌ای به تيم ما كنند چراکه واقعا بازیکنان خوبی مثل حسین پورحمیدی، امير حسين باقرپور و رامين داوودی داريم كه استعداد بالایی دارند و می توانند تاثیرگذار باشند. اميدوارم من هم كه شايد مصدوميت مانع شد تا در ليست نهايی نباشم، باز هم فرصت حضور در تیم را پيدا كنم.
  • چهارشنبه/ ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-117897
  • خبرنگار : 50228

برچسب‌ها