/اولين يادواره سرداران و 600 شهيد شهرستان بويراحمد/

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد: فتنه گران و منحرفان هدفشان براندازي و حذف ارزشهاي اسلامي است

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت:فتنه گران و منحرفان بدانند كه دو روي يك سكه اند و دنباله رو گروهك مناففين و دشمنان انقلاب اسلامي هستند و هدفشان براندازي و حذف ارزشهاي اسلامي و انقلابي در جامعه است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،منطقه كهگيلويه و بويراحمد ،سردار عوض شهابي فر كه در اولين يادواره سرداران و 600 شهيد شهرستان بويراحمد سخن مي گفت، با انتقاد از برخي از مسوولان استان افزود:ميلياردها تومان در اين استان از گذشته تاكنون براي ساختن طرح‌هاي مختلف هزينه شده در حاليكه درصد جزئي براي شهيدان و زنده ‌نگه ‌داشتن ياد آنها و انجام كارهاي فرهنگي هزينه نمي‌شود .

 

وي ضمن انتقاد از نصب تنديس آريو برزن در يكي از ميادين ياسوج و حذف نام شهيدان از برخي خيابان‌هاي اين شهر در استان ولايي وشهيد پرور كهگيلويه و بويراحمد ، اظهارداشت:دم اسب آريو برزن را بالاي تمثال مبارك شهيدان نصب كرده‌اند كه ضروري است دادستان كهگيلويه و بويراحمد دستور تخريب آن را بدهد.

 

فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد:مردم ما با اينها به حقانيت رسيدند و ما بابيداري روحانيت ، مردم و خانواده هاي معظم شهداء هركسي تخطي كرد دست آنها را هركس و هر جا باشد آنچنان كه دست منافقين را قطع كرده ايم ، قطع خواهيم كرد.

 

سردار شهابي فر تصريح كرد:تا وقتي كه دست ما به ولايت فقيه وصل است براي انقلاب اسلامي ايران شكستي متصور نمي‌شويم و اين منحرفيني كه براي پست و مسئوليت براي سرنگوني دولت انقلابي به جادو و جنبل اقدام مي كنند بايد بدانند كه آرزويشان را به گور خواهند برد.

 

وي ادامه داد:راهي كه شهيدان انتخاب كردند راهي است كه حضرت فاطمه (س) انتخاب كرده و راه بقاء و تداوم انقلاب اسلامي است و به پيروي از امام حسين (ع) ولايتمدار و پيرو مكتب سرخ حسيني هستيم.

  • پنجشنبه/ ۲ تیر ۱۳۹۰ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-7274
  • خبرنگار : 50223