• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400050301766
  • خبرنگار : 71468

ناهید کیانی: ذهنم را به هم ریختند/ دنبال مقصر نمی‌گردم

ناهید کیانی: ذهنم را به هم ریختند/ دنبال مقصر نمی‌گردم

دختر تکواندوکار ایران گفت: ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم اما به گوشم می‌رسید چه جوی برای این مسابقه راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، ناهید کیانی ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم تکواندوی زنان ایران درباره ی رقابتش در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: قرعه من از قبل مشخص بود و به لحاظ ذهنی آماده این مسابقه بودم اما اتفاق هایی که در یکی دو روز قبل از مسابقه افتاد، اذیتم کرد. البته من ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم اما به گوشم می رسید که چه جوی برای این مسابقه راه افتاده است. در این شرایط انگار کسی حواسش به من نبود.

او ادامه داد: برای من فرقی نمی کرد مقابل چه حریفی بازی کنم اما به یکباره همه چیز طوری بهم ریخت که الان به این نتیجه رسیده ام که خواست خدا نبود من امروز پیروز باشم. از نظر بدنی خیلی خوب بودم و تمرینات فوق العاده ای پشت سر گذاشته بودم اما امروز شرایطی رقم خورد که کارم سخت شد.  دنبال مقصر نمی گردم. هر اتفاقی هم افتاده باشد، در نهایت من باید مراقب خودم باشم و حواسم به برنامه هایم باشد.

او ادامه داد:  زمان می برد تا دوباره به شرایط عادی برگردم اما سعی می کنم خیلی زود خودم را جمع و جور کنم و برای رویدادهای بعد آماده شوم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۳:۴۰

کیما علیزاده پیروز شد

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۳:۵۶

تو قهرمانی دختر خوب سرزمین آدم برای سرزمینش بمیرد هم قهرمان هست سرت رو بالا بگیر ما تا الان اسمت هم نشنیده بودیم ولی از امروز تو را یک قهرمان میدانیم

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۱:۰۳

قوی باش دختر...منم مثه تو ملی پوش بودم اما ورزش توپی.ورزش زیاد بالا وپایین داره...قوی ومحکم باش.از امروزت درس بگیر.بهتره برای همیشه ارتباط مجازیت کم باشه چون بیشتر ارامش داری خداوند پشت وپناهت دلیر. ..

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۷ ۲۱:۴۰

خسته نباشی دختر خوب ایران زمین همین که با پرچم کشورت بودی برنده ای