• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400060201429
  • منبع : دانشگاه صنعتی امیر کبیر

اعلام زمان برگزاری و موضوعات مدرسه تابستانی دانشگاه امیرکبیر

اعلام زمان برگزاری و موضوعات مدرسه تابستانی دانشگاه امیرکبیر

مدرسه تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور اساتید داخلی و خارجی به صورت آنلاین از ۱۰ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، مدرسه تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه های سلول خورشیدی، نفت و گاز و پتروشیمی، رباتیک، بایوتکنولوژی، تکتونیک و کانه زایی، تست نرم‌افزار در ماهواره، مهندسی مواد و متالورژی و شتاب‌دهی استارتاپ ها برگزار می شود.

در این مدرسه تابستانی اساتید و پژوهشگران جوان و مطرح بین‌المللی با قرار گرفتن در کنار اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ارائه تجربیات خود خواهند پرداخت.

مدارس تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زبان انگلیسی و به‌صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در انتهای هر مدرسه، گواهی حضور در دوره به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. ثبت‌نام، حضور و دریافت گواهی به‌صورت رایگان است.

متقاضیان برای شرکت در مدارس تابستانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می توانند به نشانی https://summerschools.aut.ac.ir مراجعه کنند. سوالات متقاضیان از طریق ایمیل summerschools@aut.ac.ir پاسخ داده می شود.

همچنین برای سهولت در ثبت‌نام، ربات ثبت‌نام تلگرامی @eventsxbot آماده دریافت اطلاعات ثبت‌نامی است.

مجموعه سخنرانی های دانشجویی علم داده و هوش مصنوعی

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین دوره مجموعه سخنرانی های دانشجویی علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر (AAISS) نیز از فردا سوم شهریور تا ۱۲ شهریورماه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

مجموعه سخنرانی‌های علم داده و هوش مصنوعی امیرکبیر به شکل دانشجویی توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر امیرکبیر برگزار می‌شود. این رویداد شامل ارائه ها و کارگاه ها است که کارگاه ها از ۳تا ۷ شهریورماه و ارائه ها ۹ تا ۱۲ شهریورماه برگزار خواهد شد. این رویداد شامل ۱۹ ارائه و ۱۱ کارگاه است که همگی به صورت تخصصی در حوزه هوش مصنوعی و علم داده خواهد بود. اساتید و سخنرانان این دوره از دانشگاه های برتر ایران مانند صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف و دانشگاه های خارجی نظیر MIT, Oxford, Cambridge, NUS, USC, .... است.

این رویداد شامل ۱۱ کارگاه عملی و پروژه محور به منظور تقویت آموخته های تئوری برای دانشجویان و علاقه مندان در موضوعات مختلف این حوزه است. همچنین سعی شده تا از محققان ایرانی شاغل در شرکت‌های مطرح خارجی نظیر گوگل و فیسبوک نیز در این رویداد دعوت به عمل آید تا از جدیدترین تحولات حوزه های علم داده و هوش مصنوعی باخبر شویم.

متقاضیان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به نشانی الکترونیکی Https://aaiss.ce.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha