• شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400072416603
  • خبرنگار : 71506

دبیر: اتفافی که برای کشتی افتاد، بخاطر دعای شهدا بوده است

دبیر: اتفافی که برای کشتی افتاد، بخاطر دعای شهدا بوده است

رییس فدراسیون کشتی گفت: از معجزات شهید گمنام فدراسیون کشتی می‌توانیم یک کتاب ۲۰۰۰ صفحه‌ای بنویسیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان خود را به شهید گمنام کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.
این مراسم در کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و در جوار مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: در مراسم شهدا صحبت کردن لیاقت میخواهد. ۲ سال پیش بود  که دنبال کردیم که شهید گمنام را در خانه کشتی داشته باشیم که البته یکسری مخالف بودند و می گفتند ورزشگاه آزادی چندین سال است فعال است و مسابقات فوتبال برگزار می شود و حتی پشت خانه کشتی هم سالن کنسرت است.

وی ادامه داد: یک بزرگی به من گفت شهید بزرگوار خودش تصمیم گرفته به اینجا بیاید. این اتفاقی که افتاده و بازسازی خانه های کشتی و نامگذاری خانه های کشتی به نام شهیدان هادی و صدرزاده صدقه سری همین شهید گمنام است. با وجود این شهید عزیز اصلا نمی دانیم نداری یعنی چی و مشکلات خودش حل می شود و الان هم بهترین کمپ کشتی دنیا را داریم.

دبیر ادامه داد: از معجزات این شهید گمنام طی همین ۲ سال باید یک کتاب ۱۰۰۰ صفحه ای نوشت. در گذشته به گونه ای دیگر بود و الان به گونه دیگر است. اتفافی که برای کشتی افتاده دعای شهدا بوده است. در چند روز گذشته در کربلا بودم که محمدرضا گرایی تماس گرفت و تصمیمش را اعلام کرد.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: امیدوارم این فرهنگ در ورزش ما خوب جا بیفتد و نهادینه شود. ۵۰ تا ۶۰ شهید کشتی گیر داریم و تصاویر آن ها را نصب کردیم تا ورزشکاران ما آن ها را ببینند که چه کار بزرگی کردند. به گرایی تبریک می‌گویم که خدا دوستش دارد. ملی پوشان کشتی ما در پیکارهای جهانی با افتخار پرچم کشورمان را برداشتند و دور زدند و باید به کشور و شهدا افتخار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۱۱:۳۰

این مدلشو دیگه نشنیده بودیم!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۱۲:۴۱

اگر برنده نمی شدیم چی؟ بازم دعای شهدا بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۲۰:۴۷

اگر برای امثال تو فرقی نداره که چون چه مثبت چه منفی باز اما واگر خواهی آوردیعنی دلت سیاه شده۰۰۰

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۱۵:۲۳

با اين روشي كه پيش گرفته شده شكست هم به گردن شهدا خواهد افتاد چون دير يل زود رقيبان هم برما پيروز خواهند شد. آنوقت جواب اينهمه بي سليقگي را كي خواهد داد؟ شهداي عزيز يا جناب دبير؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۱۹:۵۸

ای خدا جمع کنید بساط ریاکاری وچاپلوسی دیگه شهدا رو خراب نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۴ ۲۰:۴۸

سلام شهدا تاج سر ایران هستند انسان زمانی میتواند شهامت و از خودگذشتگی این شهدای عزیز را درک کنه با پوست و گوشتش که در همان موقعیت و با جنگی نابرابر قرار بگیرد لطفا" برای امیال و نفسانی خود از شهدا استفاده نکنید من ۲ سری صحبت های آقای دبیر را گوش کردم کلا" ایشان غیر واقعی خودش را میچسباند به مسائل مذهبی درست نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۰۰:۰۱

همه چیز لیاقت میخواد ارادت به شهدا فهم جایگاه شهدا درود بر قهرمانان بزرگ چون دبیر و گرایی خوش به سعادتشون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۰۱:۲۰

پس با این استدلال تیم های امریکا و روسیه حتما دعای شهید بالای سرشونه. حالا یکی دو ساله دیگه که تیما با تمام قدرت میان تو المپیکو جهانی خواهیم دید چقدر این حرفا صحت داره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۰۹:۰۷

چقدر آقای دبیر شما نچسبید! چقدر ریاکارید! بخاطر یک صندلی؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۱۲:۵۹

این جملات باعث ابقاش میشه به درستکار هم راه رو نشون داده مصاحبه های قبل درستکار رو با مصاحبه های الانش مقایسه کنید. حرف محمد طلایی حرف حساب بود و گفت ائمه اطهار و معصومین نگاهشون به همه یکسان هستش و نوری هستن که به همه میتابن . اما دبیر طوری دیگه در یک برنامه مطرحش کرد. .

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۱۳:۰۰

درود به علیرضا دبیر که همیشه به یاد شهدا هستش.نمیدونم چرا بعضی ها دوست دارن تو باورهای دیگران سرک بکشن و از دبیر و ارادتش به شهدا ناراحتن.درود به سردار کشتی ایران علی دبیر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۱۷:۳۶

این ارادت به شهدا خیلی ارزشمنده دمتون گرم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۵ ۲۲:۴۹

شده مثل سریالا شبکه یک یا فیلمای نوید محمد زاده دیدن خوب در اومده اونقدتکرارش میکنن که یهو دیگه جواب نمیده البته حیف نمیشه از جملاتی که منظورو خوب برسونه تو نظر دهی استفاده کرد🤫

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۶ ۱۶:۳۳

خواهشاً از شهدا که حقّ بزرگی بر گردن ملّت ایران دارند استفاده ابزاری نکنید . چون قبلاً این گونه رفتارها را امثال احمدی نژاد و سایر دولتمردان انجام دادند ولی بعد به گونه ی دیگری رفتار کردند.