• شنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400091309351
  • خبرنگار : 71552

واکنش فدراسیون جهانی هندبال به اولین حضور زنان ایرانی

واکنش فدراسیون جهانی هندبال به اولین حضور زنان ایرانی

فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی از بازی ایران و رومانی در مسابقات قهرمانی جهان، عملکرد دروازه‌بان تیم ملی ایران را خوب عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا به مصاف رومانی رفت که این بازی با نتیجه ۳۹ بر ۱۱ به سود رومانی به پایان رسید. این اولین حضور ایران در مسابقات قهرمانی جهان است که با کسب عنوان چهارمی آسیا به‌دست آمد.

فدراسیون جهانی هندبال بعد از این بازی نوشت: تیم ایران در مقابل رومانی که در همه ادوار مسابقات جهانی حضور داشته، اولین دوره حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند. پیروزی رومانی بزرگ‌ترین برد این تیم در مسابقات جهانی بود. البته اگر فاطمه خلیلی بهفر، دروازه‌بان تیم ملی ایران که در نیمه اول ۱۴ شوت را مهار کرد، نبود، اولین بازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان به یک شکست بزرگ‌تر تبدیل می‌شد. تیم ملی رومانی در حمله به خصوص در موقعیت‌های تک به تک با دروازه‌بان تیم ملی ایران فرصت‌های زیادی را از دست داد. با این وجود رومانی از انبوه اشتباهات ایران استفاده کرد و این بازی در نهایت با اختلاف زیاد به سود رومانی به پایان رسید. این بازی بزرگترین پیروزی رومانی و کم‌ترین گل خورده (از سال ۱۹۸۷) برای این تیم در مسابقات قهرمانی جهان بود. 

اکنون ایران باید قبل از دیدار با قزاقستان در یک چالش بزرگ به مصاف نروژ برود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۵ ۰۰:۴۵

سلام داشتم با بابام مسابقه هندبال زنان ایران بانروژرونگاه میکردیم فقطوفقط دعامیکردیم شماچه برنده چه بازنده افتخارماهستین من به عنوان مردبه خودم میبالم چنین شیرزنانی داریم این باخت هیچی از افتخارات وارزش شما کم نمیکنه مامردان ایرانی بدون شمازنهاهیچی نیستیم زنده بادزنان ایرانی شماهمه چیزماهستین اصلاناراحت نباشیدشماجزافتخارماابروی ما هستین دوستتون داریم ارزوی موفقیت ازهمه شماتشکرمیکنم به عنوان مردبه خودم میبالم چنین زنانی داریم همیشه برنده ایدبرای ما خیلی مخلصیم فداتون بشم عزیزای دل خداپشت وپناهتون باشه بازم تشکر میکنم شیرزنان ایرانی باعث افتخارماهستین