• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۲:۵۲
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400111007372
  • خبرنگار : 90047

تلاش دونده کم بینا برای رسیدن به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی چین

تلاش دونده کم بینا برای رسیدن به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی چین

دونده نابینا و کم بینا که به مدت ۴ سال امکان حضور در تیم ملی پارادوومیدانی را نداشت، این بار عزم خود را جزم کرده که با کسب بالاترین امتیاز و رکورد پیش‌بینی شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک، بهترین عملکرد را در پاراآسیایی چین داشته باشد.

هاجر صفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا پس از تغییر مربی با وجود این که رکوردم بهبود پیدا کرده بود، اما به تیم ملی دعوت نشدم و ۴ سال پشت خط باقی ماندم.

وی گفت: بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور این فرصت را پیدا کردم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم، ۳ ماه است که با سایر دوومیدانی‌کاران در اردوی آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی چین در اهواز تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و رکوردم روز به روز در حال بهبود است.

این دونده کم‌بینا درباره وضعیت اردوهای آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی چین در اهواز اظهار کرد: من چون دو سرعت کار می‌کنم، اهواز پیست مناسب و استانداردی ندارد و مجبورم با همین شرایط تمرینات خود را دنبال کنم تا دچار افت نشوم. البته اردوی بعدی دوومیدانی‌کاران از ۵ اسفند در شیراز برگزار می‌شود که امیدوارم شرایط از نظر پیست در آنجا راضی کننده باشد.

صفرزاده همچنین در خصوص وضعیت رکورد خود در طی چند ماه گذشته، گفت: پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور تا حدودی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر بودم که البته مرتفع شده و شرایطم در حال حاضر از نظر بدنی و رکوردی بسیار خوب و راضی کننده است.

وی افزود: دوره قبل در جاکارتا موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز شدم، اما این بار عزم خود را جزم کرده‌ام که مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم و بهترین عملکرد را در چین داشته باشم.

این دونده کم بینا در پایان تاکید کرد: تلاشم بر این است که در آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی که اردیبهشت سال آینده برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پاراآسیایی برگزار می‌شود، بالاترین رکورد را به ثبت برسانم و مسافر چین شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha