• چهارشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401031108198
  • خبرنگار : 71460

اسکالونی: حق ایتالیا نبود که در جام جهانی نباشد

اسکالونی: حق ایتالیا نبود که در جام جهانی نباشد

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از ناگامی ایتالیا برای صعود به جام جهانی به عنوان اتفاقی عجیب یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، ایتالیا پس از ناکامی در پلی آف در جام جهانی حضور نخواهد داشت و این موضوع باعث تعجب لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین شد. اسکالونی می گوید ایتالیا مستحق حضور نداشتن در جام جهانی نبود و حیف است که این تیم در قطر حضور ندارد. 

ایتالیا، قهرمان یورو ۲۰۲۰ و آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا، قرار است در دیداری موسوم به  "فینالیسیما" در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم بروند. 

اسکالونی با ابراز ناراحتی از تزلزل ایتالیا در مقدماتی جام جهانی از روبرتو مانچینی و تیمش حمایت کرد و گفت:  ایتالیا مستحق این سرنوشت نبود. آن‌ها هم‌چنان قهرمان اروپا هستند. ایتالیا تیم بزرگی است و خیلی تعجب برانگیز است که این تیم در جام جهانی حضور ندارد. بازی‌هایی وجود دارد که توپ به هیچ وجه وارد دروازه نمی‌شود و بازی‌ها به این ترتیب از دست می‌روند. ایتالیا در انتخابی با همین مشکل روبه‌رو شد و بدشانس بود اما مانچینی کار بزرگی انجام داده و پس از سال‌ها هویت مشخصی را به ایتالیا بازگرداند. من فکر نمی‌کنم که او اکنون تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند، بلکه به تدریج مانند ما تغییر خواهد کرد. برای همه تیم‌های ملی دیر یا زود این اتفاق می‌افتد که باید تغییر کنند.  

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی اینتر قرار است از یوونتوس جدا شود و گفته می‌شود راهی اینتر خواهد شد. از آن‌جایی که گمانه زنی‌ها در مورد آینده مهاجم آرژانتینی ادامه دارد، اسکالونی تاکید کرد که این موضوع بر عملکرد دیبالا برای کشورش تاثیری نخواهد داشت.

سرمربی آلبی سلسته ادامه داد: این اتفاق برای هر بازیکنی رخ می‌دهد و دیبالا نیز آنقدر باهوش است که نگذارد این شرایط روی بازی او تاثیر بگذارد. دیبالا یک بازیکن حرفه‌ای است و این شرایط روی او به هیچ وجه تاثیر ندارد و می‌توان آن را مدیریت کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha