• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۱ / ۰۶:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401070904014
  • خبرنگار : 71649

ابراهیمی: ایران به احتمال ۷۰ درصد از گروهش صعود می‌کند

ابراهیمی: ایران به احتمال ۷۰ درصد از گروهش صعود می‌کند

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید تیم ملی شرایط خوبی دارد و به احتمال ۷۰ درصد از گروهش صعود می‌کنند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد:‌ آقای تاج چند سال پیش اعلام کرد قلبش درد می‌کند و از فدراسیون رفت اما چطور شد برگشت. کی‌روش چه تاجی روی سر ما گذاشت که آقای تاج او را آورد؟ ۴۴ سال است در آسیا قهرمان نشده‌ایم و کی‌روش ۸ سال در تیم ملی نتوانست کاری کند. حالا به او جایزه دادند که به جام جهانی برود؟ لقمه آماده را دستش دادند.

او ادامه داد: به قول علی پروین اسکوچیچ تیم را به جام جهانی برد و باید می‌ماند. در دورانی که تاج بود، وضع فوتبال ما خوب بود؟ کفاشیان یک لقمه آماده را به رییس فدراسیون تقدیم کرد. اکنون کی‌روش هم یک لقمه آماده را تحویل گرفته است. شرایط تیم ملی ما با این بازیکنان بسیار خوب است. ما در دو بازی دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه خیلی خوب کار کردیم و مقابل دو تیم بزرگ تاب آوردیم.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که هنوز نقطه ضعف‌هایی در تیم ملی وجود دارد، عنوان کرد: ما باید روی خط هافبک‌مان کار کنیم و در جام جهانی مشکلات میانه میدان را حل کنیم. هماهنگی بین بازیکنان باید بیش‌تر شود و از بازیکنان طراح در خط هافبک استفاده کنیم. کمی هم سن بازیکنان ما بالا است و باید روی این مساله کار کنیم. با این حال در هر دو بازی نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. نقطه قوت ما هم این است که بازیکنان در اروپا بازی می‌کنند و تجربه لازم را دارند.

ابراهیمی اضافه کرد: در نیمه دوم مقابل سنگال سوار بر بازی بودیم و توانستیم عملکرد قابل قبولی از خودمان نشان دهیم. سردار آزمون و مهدی طارمی باتوجه به تجربه‌شان می‌توانند به ما کمک کنند. ما از این گروه صعود می‌کنیم چون ولز و آمریکا تیم‌های خوبی نیستند. ما حتی ممکن است با سه مساوی هم صعود کنیم و فوتبال همین است. از همین الان می‌گویم ۷۰ درصد از گروه‌مان بالا می‌آییم و شرایط خوبی در این گروه داریم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۰۷:۴۷

آقای ابراهیمی شما چرا مشکل شخصی‌تون و به جای کارشناسی می گید؟! چه ربطی داره. آقای اسکوچیچ دستشون درد نکنه ولی در دو بازی از 4 بازی آخر دو باخت به کره و تیم دوم الجزایر دادیم و اصلا در هر دو بازی هم حرفی برای گفتن نداشتیم هم دفاع هم میانی و هم حمله مان در آن دو بازی ضعیف بود. حالا کی روش اومده با استراتژی مورینویی که دنیا شناخته می شه نتیجه گرفته می گی بازیکنا خوب بودن!!! بله بازیکنامون خوب بودن ولی مدیریت نداشتن. وگرنه به بازیکن خوب باشه که همیشه باید اون تیمی که بهترین بازیکنا رو داره قهرمان جام جهانی شه ولی می بینیم اکثرا اینطور نیست و تیمی که بهتر می تونه کنترل کنه بازی رو و مربی می تونه خوب کار کنه قهرمان می شه و می بینیم دوره پیش اسپانیا و پرتغال به اون همه بازیکن خوب به راحتی حذف شدند. آقای ابراهیمی همین الان هم بیایید متحد شید با تیم ملی دیر هست اونوقت دارید بدو بیراه ناعدلانه و مغرضانه می گید در توجیه پیروزی مقابل اروگوئه و مساوی برابر سنگال دو تیمی که ده بار قوی تر از الجزایر با تمام ستاره هاش هستند!

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۴:۰۵

این باخت ها بخاطر این بود بتواند کی روش بیاورند

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۰۹:۲۵

اخبار امید واهی دهنده منتشر نکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۰ ۱۲:۱۱

جالبه میگه کیروش بده ولی تیمش خوب جلو سنگال و اروگوئه تاب آورد. ایشون صرفا خواست یه حمایتی از علی پروین کنه