• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401071809240
  • خبرنگار : 30165

ضرورت شناسایی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند

ضرورت شناسایی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران این باشگاه، گفت: ضروری است رؤسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب در جهت شناسایی و معرفی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند، ولی قابلیت پرورش و شکوفایی دارند، قدم بردارند.

به گزارش ایسنا، دکتر حامد حسن پور در جلسه هم‌اندیشی رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان‌ها و واحدهای ویژه و منتخب، به تبیین برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرداخت و گفت: برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سال جاری بر اساس مأموریت‌های سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده است. 

وی در خصوص توسعه مدل پژوهش شبکه‌ای اظهار کرد: بحث توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران موضوعی است که برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت است. 

دکتر حسن‌پور خاطرنشان کرد: ضروری است رؤسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب در جهت شناسایی و معرفی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند، ولی قابلیت پرورش و شکوفایی دارند، قدم بردارند؛ چرا که تک‌تک این افراد در سراسر ایران بدنه نخبگانی کشور را شکل می‌دهند و باعث ارتقاء فعالیت‌های باشگاه و کشور می‌شوند. 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بر شفافیت امور و اصلاح آیین نامه‌ها تأکید کرد و افزود: پیگیری کیفیت اجرای برنامه‌ها باید به صورت جدی در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دنبال شود. 

وی ادامه داد: رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باید در رویداد عصر امید ۲، حضور فعالی داشته باشند، در همین راستا حداقل ۱۰۰ طرح پژوهشی دانشجویی و دانش آموزی تا پایان آبان‌ماه سال جاری مصوب خواهد شد.  

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این جلسه درخصوص شبکه‌سازی و بهره برداری از ظرفیت شبکه اعضای هیأت علمی، نخبگان، پژوهشگران، فارغ‌التحصیلان دانشگاه و خبرگان جامعه، برگزاری مسابقات، المپیادها و رویدادهای علمی دانشجویی و دانش آموزی، حمایت و ارائه تسهیلات، فعالیت‌های هم‌افزای اجتماعی تخصصی و ارتقای شادابی علمی، توان‌افزایی، نشر علم و توسعه مدیریت دانش، ارتقای کیفیت پاسخگویی و تقویت هویت بصری برند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بحث و تبادل نظر شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha