• جمعه / ۱۳ آبان ۱۴۰۱ / ۰۳:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401081107835
  • خبرنگار : 71552

واکنش پاکدل به حذف میوه ورزشکاران در هتل آکادمی المپیک

واکنش پاکدل به حذف میوه ورزشکاران در هتل آکادمی المپیک

سرپرست آکادمی ملی المپیک در مورد حذف میوه و شیرینی از پکیج ورزشکاران در هتل آکادمی ملی المپیک توضیح داد.

به گزارش ایسنا، هتل آکادمی ملی المپیک میزبان اردوهای تیم ملی است و ورزشکاران رشته‌های مختلف در آن اسکان دارند.

 آکادمی ملی المپیک پس از بازسازی هتل آکادمی، یک پکیج را روی سرویس دهی اتاق‌ها  اضافه کرده بود. در این پکیج میوه و شیرینی، چای، قهوه و آب معدنی وجود داشت.

در این اواخر که ورزشکاران مجددا در هتل آکادمی ملی المپیک اسکان دارند، میوه و شیرینی از این پکیج کم شده است و این مسئله برای ورزشکاران ایجاد سوال کرده بود که چرا همانند قبل شیرینی و میوه داده نمی‌شود.

علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک در واکنش به تغییرات پکیج ورزشکاران و اینکه گفته شده به دستور خسروی‌وفا حذف شده است، گفت: چنین چیزی نبوده و آقای خسروی وفا چنین دستوری نداده است. مشکل این بود که تن‌خواه به دلیل تغییر امضاها با مشکل مواجه شد و تا امضای دبیر کل تعریف شود طول کشید. از طرفی هم الان روند قبل حاکم است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده میوه و شیرینی از پکیج حذف خواهد شد، افزود: تاکنون که در مورد حذف شدن چیزی گفته نشده است. ۴۵ میلیون تنخواه ما بوده که ظرف ۴۰ تا ۴۵ روز گذشته خالی شده بود. وقتی دبیر و رییس جدید می‌آیند باید توکن بگیرند و این پروسه حداکثر یک ماه طول می‌کشد. حالا انجام شده و پول هم هست و انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همزمانی سرپرستی آکادمی ملی المپیک و ریاست فدراسیون هندبال مشکلی برای او ایجاد نخواهد کرد، گفت: نه به هیچ عنوان مشکلی نیست. کارها را هماهنگ کرده و به هر دو طرف می‌رسم. برنامه‌های هندبال هم بیشتر در ۶ ماهه اول سال بود. کماکان در هندبال هم هستم و کارها به بهترین شکل ممکن و بدون کوچکترین وقفه و خللی درحال انجام است. از اوقات دیگر خود زده‌ام و برای آکادمی وقت گذاشته‌ام. برنامه‌های خوبی هم برای آکادمی دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۳ ۰۸:۱۷

سالی که نکوست از بهارش پیداست ... آقای پاکدل شما لطفا به همون هندبال برسید ، رسیدگی به آکادمی ملی المپیک پیشکش

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۱۳ ۰۸:۵۹

سجادی بدترین وزیر ورزش! اینم از مدیران ورزشی! ادم با خوندن این خبرا خجالت میکشه! والا تو فقیر ترین کشور دنیا هم همجین چیزایی نمیشنوی! بعضیها از عمد یا به خاطر دزدی خودشون یا بیسوادی و بیشعوری این کارا رو میکنن! یکی نیست جلوی اینا رو بگیره!