• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401100905049
  • خبرنگار : 50228

دفاع اشکش از رنجبری: از دست دادن پنالتی فدای سرت!

دفاع اشکش از رنجبری: از دست دادن پنالتی فدای سرت!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز در زمین تمام بازیکنانم برای نام مسجدسلیمان با تمام وجود فوتبال بازی کردند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم اشکش در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود با قدردانی از پیشکسوتان و هواداران فوتبال مسجدسلیمان، اظهار کرد: همان‌طور که امروز دیدید در نیمه اول در دقایقی بازی را به تیم حریف دادیم اما در ادامه کار با توجه به تغییراتی که ایجاد کردیم و فوتبال بسیار خوبی که بازیکنانم انجام دادند، موقعیت‌های مختلفی خلق کردیم. اما فوتبال است و گاهی بدشانسی‌های آن شامل حال ما می‌شود و یک پنالتی را از دست دادیم که در همین جا می‌گویم فدای سر پیمان رنجبری. او یکی از بازیکنان باشرف تیم نفت مسجدسلیمان است.

وی ادامه داد: خدا را شکر امروز تمام بازیکنانم برای نام مسجدسلیمان با تمام وجود فوتبال بازی کردند و توانستند یک فوتبال بانظم و زیبایی را ارائه دهند که از این بابت واقعاً خوشحال هستم و این ادامه مسیری است که ما برای تیم می‌سازیم و شک نکنید ادامه مسیر را بهتر خواهیم رفت. در نیم‌فصل دوم مشکلات را برطرف می‌کنیم و میانگین قدی تیم را نیز بالا می‌بریم و انشاءالله تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان را با اقتدار در لیگ نگه می‌داریم. جا دارد از آقای شجاعی مدیریت محترم باشگاه و همچنین اعضای هیات مدیره و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس قدردانی کنم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاءالله مسیرمان را بهتر می‌کنیم و شک نکنید که من کوتاه نخواهم آمد و همان‌طور که تغییرات را نسبت به قبل دیدید در ادامه مسیر نیز به آنچه دلمان می‌خواهد می‌رسیم. این تیم در ابتدای کارش به سر می‌برد و با برطرف کردن مشکلات‌مان از نظر بازیکن در نیم‌فصل مسیر بهتری خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نفت مسجدسلیمان می‌تواند در لیگ برتر بماند، گفت: زمانی که از تیم شهرم به من پیشنهاد شد مشکلات این تیم را می‌دانستم و پای آبرویم بود ولی با چشم باز و تمام وجود به شهرم آمدم. مطمئن باشید که با حس سختکوشی که امروز در این تیم دیدم در ادامه بیشتر خواهید دید و امروز بازی روان و مالکانه‌ای انجام دادیم و در ادامه بهتر خواهد شد. اما امروز به علت کمبود بازیکن کمی در ارسال توپ‌های بلند مشکل داشتیم اما دفاع و گلرمان خیلی تلاش کردند. روی یک اشتباه و غفلت گل خوردیم اما باز هم می‌گویم فدای سر بازیکنانم. آنها بازیکنان بالایقی هستند و مطمئناً به تیم شدن و وحدت تیمی نزدیک‌تر شده‌ایم. شک نکنید نفت مسجدسلیمان بااقتدار در لیگ برتر می‌ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha