• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120302566
  • خبرنگار : 71518

بیرانوند: به هنانوف گفتم تو مقصری!

بیرانوند: به هنانوف گفتم تو مقصری!

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید این پتانسیل را دارند که به صدر جدول بازگردند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری چهار بر دوی سرخپوشان برابر سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سنگینی بود و ما چند هفته‌ای بود که خوب نتیجه نگرفته بودیم. جالب نبود که اسم پرسپولیس بدین شکل دربرود. ما تیمی هستیم که مردم دوستمان دارند. چنین بازی‌ای در لیاقت پرسپولیس بود.

او ادامه داد: در بعضی صحنه‌ها تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمده و جو خوبی را ایجاد کردند. با اینکه قرار بود فقط ۳۰ درصد بیایند، ۸۰ درصد ورزشگاه پر بود که البته این حق مردم است که فوتبال را ببینند و لذت ببرند. آنها باید از میزبانی استفاده کنند. به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

بیرانوند درباره خوشحالی‌اش به سبک کریستیانو رونالدو بعد از سوت پایان بازی توضیح داد: ما قبل از این دیدار زیر فشار بودیم زیرا بازی با زنیت یک اتفاقی افتاد که در بازی با زنیت، هواداران سپاهان تمام تشویق‌هایشان مربوط به این بازی در جام حذفی بود و طبیعی است که هواداران ما این ویدئوها را برای ما می‌فرستند. این انگیزه‌ای برای ما بود و مدام به این فکر می‌کردیم که مقابل هواداران شرمنده نشویم. من یک کری خواندم و به هواداران گفتم که ورزشگاه خالی شد و فقط شما هستید و لذتش را ببرید.

او درباره بازگشت پرسپولیس به صدر جدول گفت: این اتفاق خواهد افتاد. ما یک بازی رودررو با سپاهان داریم که در تهران است. هشت امتیاز با استقلال و 5 امتیاز با سپاهان اختلاف داشتیم اما الآن با استقلال هم‌امتیازیم و از سپاهان سه امتیاز عقب‌تریم. ۱۰ بازی مانده و هزاران اتفاق در آنها خواهد افتاد. شما فوتبال دنیا را هم ببینید! آرسنال هشت امتیاز اختلاف داشت و صدر را به سیتی داد اما دوباره به صدر برگشت. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد و ما هم تلاشمان را می‌کنیم.

بیرانوند درباره تنبیه هنانوف در نیمه نخست به سبک کریم باقری گفت: بازیکنان سپاهان به دنبال این بودند که جوانمردانه بازی نکنند و من به وحدت گفتم که مقصر تو هستی و زکی‌پور را به خاطر این توپ را به بیرون زد، تشویق کردم. روی گل دوم آنها هم که من خودم می‌خواستم توپ را بزنم بیرون که باد آن را به داخل آورد و رامین هم خیلی زود بازی را شروع کرد و الان هم پیروانی می‌گوید گل آفساید بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha