• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۶:۵۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401120906158
  • خبرنگار : 71567

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد

جزئیات ثبت‌نام دو وام پرتقاضای دانشجویی اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام دو وام پرتقاضای دانشجویی اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز رسمی ثبت نام "وام تحصیلی" و "وام شهریه" از ۱۵ اسفند خبر داد و گفت: ثبت نام مابقی وام‌ها احتمالا بعد از تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد.

دکتر مسعود گنجی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب و با اعلام اینکه طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان به اتمام رسیده و در مرحله آزمایشی ارائه خدمات دانشجویی هستیم، اظهار کرد: زمان ثبت‌ درخواست وام دانشجویی هیچ تاثیری در پرداخت وام های دانشجویی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال انتقال به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هستیم و سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان باید یک هفته به صورت آزمایشی فعالیت کند تا اگر ایراداتی داشت بتوان آن‌ها را برطرف کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: حدود دو هفته ای است که بازپرداخت وام های ما از طریق سامانه جدید آغاز شده است و تمامی ایرادات این حوزه نیز رفع شده و فعلا با مشکلی مواجه نیست. بر این اساس دانشجویان می‌توانند دفترچه‌ها و تسویه حساب های خود را دریافت کنند.

گنجی افزود: مسئولین و کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان آموزش‌های لازم را برای نحوه کار با سامانه فوق به دانشگاه‌های دولتی ارائه داده‌ اند و این آموزش‌ها تا پایان هفته نیز به مراکز آموزش عالی غیردولتی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به فرصت دو ماهه ثبت‌نام برای دریافت وام های دانشجویی اظهار کرد: از زمان آغاز رسمی ثبت نام‌ها، دانشجویان دو ماه فرصت ثبت نام دارند و سعی می شود هیچ متقاضی دریافت وام از قلم نیفتد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام وام های دانشجویی با دو نوع "وام شهریه" و " وام تحصیلی" که حجم بیشتری از تقاضاها را به خود اختصاص می دهند، آغاز می‌شود و ثبت نام مابقی وام ها نیز بعد از عید صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha