• سه‌شنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402010100076
  • خبرنگار : 71664

عدم توازن میان درآمد و هزینه‌ها از چالش‌های دانشگاه‌ پنسیلوانیا

عدم توازن میان درآمد و هزینه‌ها از چالش‌های دانشگاه‌ پنسیلوانیا

رئیس دانشگاه پنسیلوانیا در نامه‌ای خطاب به روسای دانشکده‌ها و پردیس‌های این مرکز آموزشی، عدم توازن میان درآمد و هزینه‌های این دانشگاه را جزو مشکلات و چالش‌ها برشمرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه پنسیلوانیا، «نیلی بنداپودی»، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشکده‌ها و پردیس‌های این دانشگاه، درباره وضعیت مالی این مرکز آموزشی نوشت: چالش‌هایی که پیش‌روی این مرکز آموزشی قرار دارد، سبب دشوار شدن شرایط مالی می‌شود.

بنداپودی از اساتید، کارکنان و مدیران دانشکده‌ها و پردیس‌ها درخواست کرد که به منظور مدیریت هزینه‌ها، اداره کارآمدتر دانشگاه و دسترسی به منابع درآمدی جدید، گردهم جمع شوند.

رئیس دانشگاه پنسیلوانیا نوشت: میزان هزینه‌های جاری این مرکز آموزشی نسبت به درآمدها بیشتر است که سبب می‌شود دانشگاه در یک موقعیت آسیب‌پذیر قرار گیرد. اگرچه دانشگاه در بحران مالی قرار ندارد، اما عدم توازن میان درآمد و هزینه‌ها منجر به تغییراتی می‌شود که می‌تواند تاثیر بسزایی برای برخی از واحدها به همراه داشته باشد. 

وی تصریح کرد: مدیران کالج‌ها و پردیس‌ها در خصوص بکارگیری بودجه تخصیص داده شده از استقلال برخوردار هستند و به نحو احسنت می‌توانند از بودجه‌ای که در اختیار دارند، استفاده کنند. آنها در خصوص بکارگیری بودجه از استقلال برخوردار هستند، چرا که نمی‌خواهیم همچون سال‌های گذشته در برخی از حوزه‌ها با کمبود بودجه مواجه شوند. من از مدیران می‌خواهم که در وهله نخست به مسائل ضروری توجه کنند.

بنداپودی از رؤسای دانشکده‌ها می‌خواهد بودجه‌ای که در اختیار دارند به طور کامل بررسی کنند و برای انجام تعهدات مالی فوری گام بردارند. شرایط دانشکده‌ها یکسان نیست و متفاوت است؛ برخی از واحدها با کسری بودجه ساختاری تاریخی مواجه هستند. اقدامات اصلاحی ممکن است شامل تاخیر در راه‌اندازی برنامه، اخراج محدود، تجدید ساختار واحدها و همچنین افزایش درآمد از طریق سرمایه‌گذاری‌های جدید باشد.

به گفته بنداپودی، مدیریت دانشگاه پنسیلوانیا بر رویکرد چندجانبه کاهش هزینه‌ها، یافتن روش‌های جدید برای کارایی بیشتر و افزایش درآمد متمرکز شده‌ است. اجرای بسیاری از این تصمیمات به منظور ایجاد تعادل در بودجه، دشوار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha