• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402030805256
  • خبرنگار : 71664

رییس دانشگاه علم و فرهنگ در مراسم رونمایی از فیلم‌ مستند رویانتن:

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم‌ترین اتفاقات است

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم‌ترین اتفاقات است

رییس دانشگاه علم‌ و فرهنگ در مراسم رونمایی از فیلم‌ مستند رویانتن، ضمن اشاره به حضور افراد پرآوازه‌ از منظر علمی در بدنه جهاد دانشگاهی گفت: معرفی افراد تاثیرگذار در تمامی عرصه‌ها به ویژه افراد تاثیرگذار در عرصه علمی می‌تواند جزو مهم‌ترین اتفاقات باشد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از فیلم‌ مستند «رویانتن» صبح امروز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی؛ دکتر احمد وثوق، معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی؛ دکتر مهدی باصولی، رییس و دکتر منوچهر جهانیان،‌ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ؛ دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی  جهاد دانشگاهی؛ همچنین کارگردان و طراح این مستند در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

فیلم مستند «رویانتن»، زندگی جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی را به تصویر می‌کشد. امیر پورضرغام، کارگردان و فرزین پورمحبی، طراح و نویسنده این مستند هستند که به تهیه‌کنندگی دانشگاه علم و فرهنگ تهیه شده است.

دکتر مهدی باصولی در مراسم رونمایی از مستند «رویانتن» گفت: واقعیت این است که معرفی افراد تاثیرگذار در تمامی عرصه‌ها به ویژه افراد تاثیرگذار در عرصه علمی می‌تواند جزو مهم‌ترین اتفاقات باشد؛ اما این موضوع در ایران، کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مراسم رونمایی از فیلم مستند رویانتن

رییس دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه افراد پرآوازه‌ای از منظر علمی در بدنه جهاد دانشگاهی حضور دارند، افزود: رهبری در اردیبهشت ماه سال گذشته (۱۴۰۱) به موضوع (ضرورت) آشنایی جوانان با نخبگان علمی کشور اشاره کردند. ایشان به این موضوع اشاره کردند که آیا میزان آشنایی جوانان با چهره‌های علمی کشور به همان میزان آشنایی با سلبریتی‌ها است؟

فیلم‌ مستند «رویانتن» نگاه خاصی دارد. این مستند به صورت دلی ساخته شده است که مهم‌ترین ویژگی آن به حساب می‌آید. حضور دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان بازیگر در این مستند را افتخار می‌دانم.

دکتر باصولی با بیان اینکه امروز (۸ خردادماه)، سالگرد تاسیس پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی است، اظهار کرد: پژوهشگاه رویان جزو افتخارات جهاد دانشگاهی به حساب می‌آید. امیدوارم که پژوهشگاه رویان همواره «رویان» باقی بماند.

معرفی افراد تاثیرگذار علمی جزو مهم‌ترین اتفاقات است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha